Newsletter

loading...
Banner IFS 160x200 2017
loading...

Raport Salesforce: większość handlowców na świecie nie wykona w tym roku planów sprzedażowych

salesforce 2017 logoW tegorocznym międzynarodowym badaniu „Salesforce State of Sales 2018” przeanalizowano najważniejsze ogólnoświatowe trendy w sprzedaży. W opublikowanym raporcie czytamy m.in., że sztuczna inteligencja przyczyni się do wzrostu zatrudnienia w handlu oraz że większość firm z powodu wewnętrznych obciążeń administracyjnych i silosowego przetwarzania danych nie zrealizuje założonych planów sprzedaży.

Czytaj więcej...

Konsumenci oczekują od firm personalizowanych działań

salesforce 2018W handlu detalicznym i w sektorze dóbr konsumpcyjnych klienci oczekują „hiperpersonalizacji” i zunifikowanej obsługi we wszystkich kanałach kontaktu. W kontekście wejścia w życie RODO, konsumenci gotowi są powierzać firmom swoje dane osobowe i zgadzać się na profilowanie w zamian za lepiej dopasowane oferty i rabaty.

Czytaj więcej...

Przyszłość systemów CRM: CX -> CEM -> CXX?

oracle 120Główne czynniki, które wpływają dzisiaj na rozwój systemów CRM oraz wyzwania technologiczne, na które te systemy odpowiadają, to trendy technologiczne, coraz większe oczekiwania klientów oraz zmiana charakterystyki demograficznej i zachowań pracowników.

Czytaj więcej...

Jak zbudować trwały związek z klientami, czyli podstawy CRM?

Coraz więcej firm dostrzega korzyści ze stosowania narzędzi pomagających w zarządzaniu relacjami z klientami. Jak podaje Grand View Research, globalny rynek CRM do 2025 r. osiągnie wartość prawie 82 mld dolarów, czyli od poziomu z zeszłego roku wzrośnie prawie trzykrotnie.

Czytaj więcej...

Usługi będą głównym źródłem zysków firm produkcyjnych (badanie Salesforce)

W segmencie firm B2B nastawienie na klienta jest ważniejsze niż w segmencie dóbr konsumenckich (B2C). Aż 4 na 5 firm zajmujących się produkcją uważa, że wprowadzanie personalizowanych usług pomoże w przyszłości rozwijać biznes. Najnowszy raport Salesforce ukazuje 10 trendów na rynku firm produkcyjnych.

Czytaj więcej...

Salesforce zapytał ponad 900 marketerów o trendy na rynku reklamy cyfrowej

salesforce 2017 logoJedno z ostatnich badań Salesforce poświęcono rynkowi reklamy cyfrowej. Opublikowany niedawno raport wskazuje silną koncentrację firm na personalizowaniu przekazu reklamowego, konieczność wykorzystywania wielu źródeł danych o konsumentach oraz potrzebę skuteczniejszych wskaźników pomiaru sukcesu.

Czytaj więcej...

MSP potrzebują nowych technologii – nowy globalny raport

SALESFORCEMSP do rozwoju potrzebuje technologii IT. Jednak wyszukiwanie, zakup i wdrożenia rozwiązań utrudnia brak czasu i środków oraz niedobór profesjonalnej kadry i szkoleń. Nieliczni pomimo tych ograniczeń inwestują, stając się najszybciej rozwijającymi się firmami, co szybko pogłębia rozwarstwienie w sektorze MSP.

Czytaj więcej...

Jak zbudować lojalność klientów w branży gastronomicznej?

IT INTEGROAlergie pokarmowe stają się powszechne na całym świecie. Dotyczą obecnie ponad 15 milionów Amerykanów i 17 milionów Europejczyków. Paradoksalnie, mogą stać się zjawiskiem, które pozwoli restauratorom na zbudowanie silnej bazy lojalnych klientów.

Czytaj więcej...

Działy marketingu napędzają inwestycje technologiczne w biznesie

Jako klienci jesteśmy codziennie wręcz zalewani falą materiałów reklamowych. Wiadomości sms, e-maile, banery i komunikaty wyświetlające się na portalach internetowych. Listy otrzymywane pocztą tradycyjną i rozmowy telefoniczne to dzisiaj tylko ułamek komunikacji marketingowej.

Czytaj więcej...

Salesforce zbadał zależności między jakością obsługi klienta a wynikami firm

Salesforce logoDrugi doroczny raport „Salesforce: State of Service” wskazuje, że wg firm obecnie kluczowym elementem budowania przewagi konkurencyjnej staje się jakość obsługi klienta. Większość ludzi dzięki doświadczeniu spersonalizowanej obsługi staje się lojalnymi klientami. Przyznaje to 69% konsumentów i aż 82% odbiorców B2B.

Czytaj więcej...

W chmurze czy on-premise? SAP CRM vs. C4C

Zarządzanie relacjami z klientami dawno już przestało się opierać na notesie z telefonami. Rozwiązania z grupy CRM wspomagają cały cykl procesów sprzedażowych, optymalizując działanie tego najważniejszego zespołu w większości firm. Dwa popularnie rozwiązania stworzone przez SAP: SAP CRM oraz C4C, choć z pozoru podobne, umożliwiają wybór najlepiej wyskalowanej opcji niemal dla każdej organizacji.

Czytaj więcej...

CRM to strategia dla organizacji skoncentrowanych na kliencie

bonair logoCRM (ang. customer relationship management) to nie tylko oprogramowanie do zarządzania kontaktami z klientami, to przede wszystkim strategia przydatna organizacjom, które stawiają klienta w centrum swoich działań. Podstawowym jej narzędziem jest system pomagający optymalizować zarządzanie kontaktami z klientami, opracowany pod konkretne zapotrzebowanie firmy. Kwestią nadrzędną jest jednak strategiczne podejście do relacji z klientem, taką właśnie filozofię wyznaje firma Bonair S.A.

Czytaj więcej...

Dlaczego niektóre małe firmy rozwijają się szybciej od innych?

Salesforce logoRaport Salesforce ujawnia kilka prawidłowości i charakterystyczne kierunki działań, dzięki którym część małych firm osiąga dziś ponadprzeciętne rezultaty biznesowe, niezależnie od kraju, w którym prowadzi działalność.

Czytaj więcej...

Salesforce sprawdził, czego klienci oczekują od sklepów

Salesforce logoSklepy tradycyjne mogą dostosować działania, by budować lojalność młodszego pokolenia nabywców (pokolenie Y), którego siła nabywcza w skali globu to już trylion dolarów. Nowe badanie oczekiwań konsumentów robiących zakupy w sieci i sklepach tradycyjnych przynosi inspiracje dla handlu.

Czytaj więcej...

Strategia zarządzania e-commerce w przypadku dużej konkurencji

sente logoHandel w sieci jest jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się gałęzi gospodarki. Szacowana liczba sklepów internetowych w Polsce w tym roku przekroczyła 22 tysiące. W statystykę nie włączono licznych platform aukcyjnych, sprzedażowych czy e-pasaży. Na rynku e-commerce zrobiło się tłoczno na całym świecie, a sklepom coraz trudniej pozyskiwać klientów ze względu na zmianę zachowań zakupowych związanych z dynamicznym rozwojem technologii. Powstaje pytanie: jak skutecznie dotrzeć do klienta z ofertą przed konkurencją i odnieść sukces?

Czytaj więcej...

Rozwiązanie CRM dla firm z sektora MŚP

bs4logoSystemy CRM firm z sektora MŚP muszą spełniać szereg wymagań. Przede wszystkim należy pamiętać, iż ten segment klientów jest bardzo wymagający. Często są to firmy, które wyrosły ze spółek rodzinnych i działają w bardzo specyficzny sposób.

Czytaj więcej...

Społeczność 2.0 – włącz relacje w biznesie

Budowanie wspólnot leży w naturze człowieka od zarania dziejów. Wraz z biegiem stuleci zmianie uległo jedynie kryterium ich powstawania. Kiedyś decydującym czynnikiem w kształtowaniu się stosunków społecznych i społeczności była bliskość wynikająca z tego samego miejsca zamieszkania. Dziś ludzi jednoczą podobne zainteresowania czy postawa wobec danego problemu, a platformą kontaktu jest Internet. Jak wykorzystać tę rewolucję komunikacji w biznesie? Poznaj Comarch ERP Społeczność!
 

Czytaj więcej...

Jak biznes powinien wykorzystywać dziś social media

Salesforce logoSocial media nieustannie rosną w siłę. Dla większości firm społeczności internetowe są przestrzenią, w której można (a niekiedy trzeba) budować efektywną komunikację – dla większej sprzedaży, dla wzmocnienia wyrazistej marki. Jak wykorzystać social media w działaniach marketingowych i sprzedażowych?

Czytaj więcej...

Dlaczego analizy sprzedażowe zawodzą? 3 powody

Większość firm osiągających sukcesy rynkowe korzysta z analiz sprzedaży, by mieć jeszcze lepszą kontrolę i by móc przewidywać przyszłe wyniki. W praktyce jednak, nawet szczegółowe raporty najczęściej nie dostarczają wiedzy o tym, jak można usprawnić sprzedaż i codzienną pracę. Firma Salesforce wyjaśnia, dlaczego tak się dzieje w erze informacji i wskazuje sposoby wykorzystywania analityki do optymalizacji sprzedaży.

Czytaj więcej...

Wprowadzenie zasad nowoczesnego marketingu relacyjnego, wymaga systemu CRM

W czasach dynamicznego rozwój technologii przedsiębiorcy mogą w łatwy sposób dotrzeć do znacznie większej liczby potencjalnych klientów, jednak muszą także zmierzyć się ze znacznie silniejszą konkurencją. Stwarza to konieczność poszukiwania nowszych, bardziej efektywnych rozwiązań w zakresie zarządzania i marketingu.

Czytaj więcej...

loading...
loading...
loading...

SoftVig postawił na rozwiązanie Sage

SoftVig postawił na rozwiązanie Sage.

Grupa Selena realizuje cyfrową...

Selena zakończyła już wdrażanie nowoczesnego oprogramowania w 7 spółkach, w tym roku planuje w...

Cross Jeans z systemem ERP Microsoft...

Branża sprzedaży detalicznej rozwija się w zawrotnym tempie. Nowoczesne technologie, stały dostęp...

Zarządzanie projektami w systemie ERP

Zlecenia klientów, projektowanie produktów lub optymalizacja procesów biznesowych – w wielu...

Komputronik Biznes z systemem ERP Microsoft...

Zobacz jak jak platforma #Dynamics365 pozwoliła uporządkować, ujednolicić i wzbogacić wiedzę o...

ODL

Show Panel
Liderzy Produkcji 2018
Show Panel
ENOVA365 KWADRAT
Show Panel
erpframe
Show Panel
  • eqsystembaner
  • snt button 250