loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

Czy klienci kiedykolwiek są naprawdę lojalni?

oracle logo plFirma Oracle opublikowała nowy raport pt. „Dogs are Loyal. Customers Aren’t” (Psy są lojalne — w przeciwieństwie do klientów), opracowany we współpracy z Philipem Gravesem, niezależnym konsultantem ds. zachowań klientów.


 
Raport jest poświęcony analizie zachowań klientów postrzeganych przez pryzmat współczesnej teorii psychologicznej i sugeruje, że klienci w gruncie rzeczy nie są lojalni wobec marek w ścisłym znaczeniu tego słowa.

Autorzy raportu twierdzą, że działy obsługi klienta powinny myśleć raczej w kategoriach „zatrzymywania” klientów (czyli ich zachowań) aniżeli ich „lojalności” (która oznacza czynnik kierujący ich zachowaniem). Graves podaje w raporcie cztery sposoby, za pomocą których działy obsługi klienta mogą wykorzystać zachowania klientów do ich zatrzymywania.

Należy mianowicie:
  • budować mocne i pozytywne skojarzenia poprzez wyjątkowe podejście do obsługi klienta;
  • koncentrować się nie na marce, tylko na ułatwianiu życia klientom, m.in. poprzez zastosowanie narzędzi do personalizacji, asystentów wirtualnych oraz usług współpracy opartych na chmurze;
  • zadbać o to, aby klienci nie żałowali, że wybrali daną markę: jeśli coś poszło źle, klienci muszą mieć pewność, że ich problem zostanie rozwiązany szybko i skutecznie;
  • stworzyć „kotwicę” usługową — pozytywny mentalny punkt odniesienia, od którego zaczyna klient, zastanawiając się nad kolejnym zakupem.

Według raportu, kluczem do sukcesu w tych obszarach jest — możliwa obecnie na wiele sposobów — rejestracja danych o zachowaniach klientów oraz testowanie różnych podejść na żywo w celu sprawdzenia, jaki będzie wpływ zmian.
Raport dostarcza wielu interesujących informacji o obsłudze klienta w epoce, w której nabiera ona ogromnego znaczenia— powiedział David Lopes, specjalista ds. strategii w zakresie obsługi klienta w firmie Oracle. Co ważne, mamy coraz większą wiedzę o czynnikach wpływających na zachowania klientów, a jednocześnie szereg nowych technologii — od przetwarzania w chmurze i mobilności, do analizy wielkich zbiorów danych — co pozwala nam wykorzystać tę wiedzę lepiej niż kiedykolwiek wcześniej.
Raport dostępny jest tutaj

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top

0 - Błąd: 0

0

OOM command not allowed when used memory > 'maxmemory'.

The Page you are looking for doesn't exist or an other error occurred.
Go back, or head over to the home page to choose a new direction.