loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

BP wybrało rozwiązanie Comarch Customer Loyalty Management

Aby wzbogacić program lojalnościowy w Hiszpanii, BP wybrało system Comarch Customer Loyalty Management. Dotychczasowa platforma, której dostawcą był również Comarch, została zmodernizowana, zarówno pod kątem technicznym, operacyjnym, jak i ze względu na biznesową efektywność.


 
Współpraca pomiędzy Comarch a BP trwa od 2001 roku. W tym czasie zrealizowano ponad 40 projektów w 10 różnych krajach. Obejmowały one systemy klasy electronic data interchange, customer loyalty management oraz rozwiązania związane z infrastrukturą IT.
Decydując się na modyfikację platformy lojalnościowej, postanowiliśmy współpracować z Comarch, ponieważ od wielu lat realizujemy wspólnie projekty w całej Europie. Mocną stroną Comarch jest uniwersalność i elastyczność oferowanych rozwiązań a także wiedza techniczna i biznesowa zespołu. Pozwoliło to wprowadzić funkcjonalności, które dostosowały naszą ofertę lojalnościową do oczekiwań współczesnego konsumenta. Jesteśmy przekonani, że dzięki innowacyjnej platformie rozbudujemy sieć partnerów i zwiększymy zaangażowanie naszych klientów – mówi Asier Olarte, Loyalty Manager w BP Iberia.
Rozwiązanie Comarch Customer Loyalty Management od wielu lat pozwala kompleksowo zarządzać programem lojalnościowym BP w Hiszpanii. Teraz, dzięki zakończonemu projektowi, jego uczestnicy mają dostęp do nowej oferty rabatowej, nowych przywilejów, lecz przede wszystkim do nowej aplikacji mobilnej. Zmieniła się też identyfikacja wizualna. Program zaprojektowano pamiętając o partnerach, wśród których znalazły się marki takie jak: Toys’R’Us, Media Markt czy El Corte Inglés.
Zespół pokazał elastyczność, z której znany jest Comarch. Dzięki Comarch CLM zarządzanie programem lojalnościowym staje się przejrzyste, co przynosi wymierne korzyści kolejnym naszym klientom. Zaawansowany kreator promocji, targetowane i spersonalizowane wiadomości marketingowe, a także szczegółowe informacje o transakcjach będące zawsze do dyspozycji analityków to niektóre z zalet systemu – zauważa Piotr Dziurzyński, Sales Director, Loyalty & Marketing Solutions w Comarch.
Źródło: Comarch

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top