SUNCODEWychodząc naprzeciw oczekiwaniom biznesowym, w tym szczególnym czasie, oferujemy unikalną usługę umożliwiającą zdalną pracę w zakresie elektronicznego obiegu faktur. Dostępną w chmurze, a przez okres trzech miesięcy korzystanie z niej jest bezpłatne. Usługa konfigurowana jest w trybie „next business day” i cała praca trwa kilka godzin. Dzięki systemowi OneClick, będziecie Państwo mogli rozpocząć bezpieczną pracę z domu.

 REKLAMA 
 ifs 380 380 styczen 2019 
 
Elektroniczny obieg faktur OneClick oferujemy w formie abonamentowej. Zdecydowaliśmy, że z uwagi na obecnie panującą sytuację w kraju bardzo ważne jest, aby pomóc innym przedsiębiorstwom w pracy zdalnej. Przygotowaliśmy specjalną propozycję, przez okres 3 miesięcy korzystanie z Naszej usługi jest całkowicie bezpłatne. Później jeśli Przedsiębiorca zechce, możesz z niej zrezygnować bez żadnych konsekwencji. Jedynym jednorazowym kosztem jest usługa konfiguracji i uruchomienia. Jest to tylko czas pracy Naszego konsultanta.

Czy warto skorzystać z systemu OneClick?

System OneClick dostępny jest za pośrednictwem jednego kliknięcia, z poziomu przeglądarki internetowej! Jest on wyposażony w moduły pozwalające na rejestrację, akceptację i archiwizację firmowych dokumentów.

Elektroniczny proces faktur może zredukować czas na akceptację dokumentów kosztowych ze standardowych pięciu dni do jednego! Jest to znacząca redukcja czasu poświęconego na jedno zadanie. Możemy zapomnieć o przekazywaniu dokumentów „z rąk do rąk”, co jest bardzo istotne w obecnej nadzwyczajnej sytuacji. Dzięki OneClick kązdy może pracować z dowolnego miejsca, wystarczy dostęp do Internetu – system działa przez przeglądarkę internetową. Z łatwością skoordynujecie Państwo wykonywane zadania swoje oraz swoich pracowników, gdy wszyscy pracują poza siedzibą firmy, w domu. System daje możliwość śledzenia każdego etapu z realizowanych procesów, sprawdzania gdzie zadania zalegają, czy jaki czas pracownicy poświęcają na ich wykonanie.

Korzystanie z systemu OneClick – prościej niż sądzisz!

Aby korzystać z elektronicznego obiegu faktur OneClick nie potrzeba odbywać żadnych szkoleń – praca jest szybka, łatwa i intuicyjna. Dostarczamy krótką instrukcję obsługi, która w zupełności wystarczy do pełnego korzystania z platformy. Źródłem wejścia faktury jest skrzynka e-mail, którą również udostępniamy bezpłatnie, ale należy pamiętać, aby w jednej wiadomości e-mail znajdowała się tylko jedna faktura. OneClick automatycznie uruchomi jej elektroniczny obieg wewnątrz Państwa firmy. Opcjonalnie można zakupić usługę OCR.

Jedynym jednorazowym kosztem jest usługa konfiguracji i uruchomienia, która zajmie kilka godzin – jest to koszt pracy Naszego konsultanta, który poświęci swój czas, aby Państwo „od ręki” mógli korzystać z elektronicznego obiegu faktur – zdalnie! Nasz konsultant skontaktuje się z Państwem, za pomocą dostępnego komunikatora online, aby wspólnie skonfigurować obieg faktur, a następnie wyjaśni jak używać systemu. Wystarczy, że wyślesz zeskanowaną lub elektroniczną fakturę kosztową na określony adres e-mail.

Bezpieczeństwo systemu EOD

Elektroniczny obieg faktur OneClick to rozwiązanie dostarczane przez SUNCODE – wiodącego dostawcę i producenta rozwiązań do digitalizacji procesów i dokumentów, z których korzysta ponad 250 firm w kraju i za granicą.

Spełniamy wszelkie normy i dobre praktyki związane z bezpieczeństwem IT. Dostęp do usługi jest szyfrowany, chroniony hasłem i uprawnieniami, a także spełnia wymagania RODO. Co bardzo ważne - system OneClick jest dedykowany tylko dla Państwa i nikt inny z niego nie będzie korzystał. Korzystamy z wiodącej serwerowni zlokalizowanej na terenie europejskiego obszaru gospodarczego spełniającej rygorystyczne wymogi bezpieczeństwa danych i informacji.

Więcej na:  http://www.oneclick-workflow.pl/korzystaj-z-oneclick-przez-trzy-miesiace-za-darmo/

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top