loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
IFS: POLECAMY
POLECAMY
18 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 46 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

partnerzy raportu crm 2019

Bo do tanga trzeba dwojga: CRM i ERP. Z tej integracji płyną same korzyści

DSR

ERP i CRM to dwa najpopularniejsze systemy informatyczne eksploatowane przez polskie firmy. Zdarza się, że przedsiębiorstwa korzystają z obu rozwiązań nie integrując ich ze sobą. Zdaniem ekspertów, takie podejście ograbia je z licznych korzyści. Na połączeniu oprogramowania najbardziej skorzystają producenci z sektora spożywczego. Braną ta charakteryzuje się niewielkimi marżami, więc zwiększanie udziału w rynku przez obniżanie cen nie wchodzi w grę. W takiej sytuacją firmy muszą włożyć sporo energii w utrzymanie intratnych relacji biznesowych, a fuzja systemów ERP i CRM może okazać się dla nich zbawienna.

CZYTAJ WIĘCEJ

Rexel optymalizuje obsługę klienta z systemem ERP Infor M3

ipcc logo 2016 okInfor ogłosił, że firma Rexel UK, czołowy dystrybutor produktów elektrycznych oraz usług wdrożył system ERP Infor M3. Aplikacja wspiera program usprawnień w firmie i standaryzację procesów we wszystkich 350 oddziałach Rexel oraz zapewnienia dostęp do szczegółowej informacji - w celu ulepszenia obsługi klienta i zapewnienia spójności marki.


 REKLAMA 
 ifs 380 380 styczen 2019 
Infor M3 jest solidną platformą, która umożliwi firmie wdrożenie zmian w sposób bardziej efektywny, zapewni przejrzystość stanów magazynowych oraz pomoże kadrze zarządzającej lepiej monitorować i porównywać wyniki działalności całej grupy. W szczególności aplikacja wesprze zarządzanie wyzwaniami związanymi z dystrybucją dużych wolumenów, przyczyniając się do lepszej obsługi klienta w całej organizacji.
Ustanowienie nowej platformy technologicznej, która pomoże osiągnąć spójność marki jest kluczem do osiągnięcia lojalności klienta i rozwoju biznesu - powiedział Frank Lauriello, CTO w firmie Rexel. Przejście ze starszej wersji systemu (Movex) na Infor M3 oznacza, że każdy oddział ma szybki i łatwy dostęp do głębokich informacji o stanie magazynów czy kosztach, gdyż stają się one przejrzyste, co z kolei wspiera lepsze podejmowanie decyzji i optymalizację obsługi klienta.
Mamy wiele lat doświadczenia w pracy z systemami ERP, łącznie z SAP i Oracle, i muszę przyznać, że wydajność i skalowalność Infor M3 jest imponująca. Pracujemy z Infor nad innowacjami zarówno w strategii obsługi klienta, jak i ofercie internetowej. Infor M3 czyni naszą firmę elastyczną w przystosowaniu się do zmian – kontynuuje Lauriello.
Dla firm zajmujących się dużymi ilościami produktów, stany magazynowe i obsługa klienta są naprawdę kluczowymi czynnikami sukcesu – komentuje Phil Lewis, VP Solution Consulting Europe w Infor, W 2017 roku dostarczenie produktu do właściwego miejsca, przy świetnej obsłudze i zachowaniu wybranych parametrów produktu niezależnie od oddziału, w którym się kupuje, w wielkiej mierze zależy od dobrych systemów zapewniających aktualną informację i dostawę zgodnie z zamówieniem w najbardziej wydajny sposób. Infor M3 umożliwia to wszystko, a jego skalowalność zapewnia dystrybutorom rozwój zgodny z ich zmieniającymi się strategiami biznesowymi.
Źródło: www.i-pcc.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top