loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
IFS: POLECAMY
POLECAMY
18 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 46 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

partnerzy raportu crm 2019

Bo do tanga trzeba dwojga: CRM i ERP. Z tej integracji płyną same korzyści

DSR

ERP i CRM to dwa najpopularniejsze systemy informatyczne eksploatowane przez polskie firmy. Zdarza się, że przedsiębiorstwa korzystają z obu rozwiązań nie integrując ich ze sobą. Zdaniem ekspertów, takie podejście ograbia je z licznych korzyści. Na połączeniu oprogramowania najbardziej skorzystają producenci z sektora spożywczego. Braną ta charakteryzuje się niewielkimi marżami, więc zwiększanie udziału w rynku przez obniżanie cen nie wchodzi w grę. W takiej sytuacją firmy muszą włożyć sporo energii w utrzymanie intratnych relacji biznesowych, a fuzja systemów ERP i CRM może okazać się dla nich zbawienna.

CZYTAJ WIĘCEJ

Auricchio inwestuje w Infor M3 by wesprzeć światowy rozwój

ipcc logo 2016 okInfor ogłosił, że włoski producent serów – firma Auricchio S.P.A. wybrała w marcu 2017 r. systemy Infor M3, Warehouse Mobility oraz Infor Xi by wesprzeć swój światowy rozwój i ustandaryzować procesy w całej grupie.


 REKLAMA 
 ifs 380 380 styczen 2019 
Platforma ERP ma wesprzeć potrzeby firmy specyficzne dla branży świeżej żywności, wspomóc analizę danych oraz procesy planowania i procesy logistyczne w 10 operacyjnych oddziałach firmy we Włoszech, Stanach Zjednoczonych i Hiszpanii.

Będąc w trakcie znaczących zmian – takich jak np. kilka przejęć w ciągu ostatnich lat - producent i dystrybutor serów „Made in Italy” wybrał aplikację Infor z powodu jej elastyczności, funkcjonalności branżowej (spożywczej) oraz nowszej, bardziej nowoczesnej i otwartej platformy zarządczej. Możliwość obsługi firmy międzynarodowej, skalowalność oraz zaufanie do lokalnych partnerów Infor, Cad-it i Brainware, to kolejne ważne powody decyzji Auricchio. Odwiedziny w firmach referencyjnych z tej samej branży, które korzystają z systemu Infor M3, utwierdziły Auricchio w tym, że Infor to najlepszy partner w projekcie transformacji firmy.

System , którego start produkcyjny dla 150 użytkowników przewidziany jest na styczeń 2018 roku, ma przynieść korzyści m.in. z lepszej koordynacji oddziałów, dokładniejszego zarządzania niuansami każdego produktu od strony kosztowej oraz restrykcji związanych z certyfikacją i identyfikowalnością. Lepsza informacja o każdej operacji – począwszy od produkcji, przez zapasy i zmiany wagi, po obsługę logistyczną - przyczyni się do redukcji odpadów, usprawnienia rotacji produktów oraz ulepszenia obsługi klienta.
Pracujemy w niestabilnym środowisku, i często musimy adaptować nasze strategie by sprostać zmieniającym się warunkom rynku – mówi Giovanni Martini, Dyrektor finansowy i kontroler w Auricchio Group. Zmiany prawne i zmiany innych regulacji mają znaczący wpływ na nasze operacje biznesowe, zwłaszcza, że mamy tak wiele różnych firm należących do grupy, o których musimy składać sprawozdania. Także wymogi co do identyfikowalności i certyfikacji są kluczowe w branży świeżej żywności. Musimy więc mieć system, który pomoże nam radzić sobie z tymi wszystkimi trudnościami, na dodatek za pomocą łatwego w obsłudze interfejsu. Rozwiązanie Infor zapewni nam jeden spójny widok zarządczy naszych wszystkich operacji, pomagając nam nie tylko sprostać wymaganiom legislacyjnym, ale też elastycznie i szybko odpowiadać na okazje na rynku by zmaksymalizować zyski.
Zwiększająca się złożoność, połączona z minimalnymi marżami i stale zmieniającym się popytem konsumenta w branży spożywczej oznacza, że systemy typu „jeden pasuje do wszystkich” są pieśnią przeszłości – stwierdza Bruno Pagani, Dyrektor Sprzedaży w Infor we Włoszech. Producenci odnoszący sukces, tacy jak Auricchio, wdrażają technologię, która jest ściśle dopasowana do wymogów ich branży, w tym wypadku złożoności procesów produkcji sera, bez poświęcania skali projektu. Mikro-branżowa strategia Infor jest zaprojektowana tak, by sprostać takim właśnie wyzwaniom. Jesteśmy tym bardziej zadowolenie, że będziemy częścią kolejnego etapu rozwoju Auricchio.
Źródlo: www.i-pcc.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top