loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
IFS: POLECAMY
POLECAMY
19 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 48 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

partnerzy raportu crm 2019

Bo do tanga trzeba dwojga: CRM i ERP. Z tej integracji płyną same korzyści

DSR

ERP i CRM to dwa najpopularniejsze systemy informatyczne eksploatowane przez polskie firmy. Zdarza się, że przedsiębiorstwa korzystają z obu rozwiązań nie integrując ich ze sobą. Zdaniem ekspertów, takie podejście ograbia je z licznych korzyści. Na połączeniu oprogramowania najbardziej skorzystają producenci z sektora spożywczego. Braną ta charakteryzuje się niewielkimi marżami, więc zwiększanie udziału w rynku przez obniżanie cen nie wchodzi w grę. W takiej sytuacją firmy muszą włożyć sporo energii w utrzymanie intratnych relacji biznesowych, a fuzja systemów ERP i CRM może okazać się dla nich zbawienna.

CZYTAJ WIĘCEJ

Słynna francuska winiarnia Maisons et Domaines Henriot wybiera system ERP Infor

ipcc logo 2016 okInfor ogłosił, że grupa Maisons et Domaines Henriot (poprzednia nazwa: LA VIGIE), która specjalizuje się w produkcji i dystrybucji likierów oraz win takich jak Champagne, Burgund, Beaune, Chablis, Fleurie (z markami takimi jak Champagne Henriot, Bouchard Père et Fils, William Fèvre, Château de Poncié, Lejay-Lagoute), wybrała system Infor M3 jako rozwiązanie do zarządzania zasobami przedsiębiorstwa (ERP).


 REKLAMA 
 ifs 380 380 styczen 2019 
 
W projekcie, który rozpoczął się na początku 2015 roku, ustanowiono także nowy zespół zarządzający i zajmujący się projektowaniem i wdrażeniem szerokiej gamy rozwiązań w celu połączenia różnych marek, ukierunkowaniem procesów i optymalizacją wyników działalności - wszystko to w zgodzie z wizją, misją i wspólnymi działaniami firmy.

Projektem dowodzi Sandrine Lesnik, CIO w firmie Maisons et Domaines Henriot, która powiedziała:
Mieliśmy potrzebę natychmiastowego stworzenia jednej nowej platformy zarządczej wspierającej transformację grupy. Ponad 40 aplikacji biznesowych działających w naszej firmie to za dużo, zamiast więc rozwijać każdą z nich kawałek po kawałku, zdecydowaliśmy się skupić na standardowym rozwiązaniu, które zintegruje nasze wszystkie funkcje i potrzeby.
Projekt rozpoczął się pod koniec 2015 roku, po wstępnym teście benchmarkowym, łącząc sześciu dostawców oprogramowania. Jednym z warunków wstępnych było zapewnienie wspólnego dostawcy i integratora pracującego cały czas razem z zespołami by czuwać nad utrzymaniem jakości pre-definiowanych funkcji i usług.

Sandrine Lesnik kontynuuje:
Możliwości standardowej wersji systemu M3 w zakresie wspierania naszych głównych procesów biznesowych oraz nieustanne zaangażowanie Infor i firmy partnerskiej Helant w integrację naszych rozlicznych funkcjonalności były głównymi powodami naszego wyboru. Poza tym, zachwycił nas piękny graficzny interfejs M3 oraz oddanie, z jakim zespół słuchał naszych potrzeb i na nie odpowiadał, szczególnie w obszarze CRM i specyficznych problemów związanych z prowadzeniem winiarni.
Wdrożenie Infor M3 odbędzie się w kilku etapach, start systemu przewidziany jest na początek 2018 roku.

Sandrine Lesnik podsumowuje:
Dzięki ustanowieniu nowej organizacji na poziomie zarządu grupy, projekt będzie mógł być prowadzony na wielu płaszczyznach. Mamy ponad 350 pracowników i obroty rzędu 100 mln Euro; naszą ambicją jest podejmowanie akcji, które zapewnią naszym wszystkim markom wspólną tożsamość, i które jednocześnie zbudują platformę i narzędzia wspierające przekształcenie grupy w bardziej spójną, aktywną i wydajną organizację.
Źródło: www.i-pcc.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top