loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
IFS: POLECAMY
POLECAMY
19 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 48 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

partnerzy raportu crm 2019

Bo do tanga trzeba dwojga: CRM i ERP. Z tej integracji płyną same korzyści

DSR

ERP i CRM to dwa najpopularniejsze systemy informatyczne eksploatowane przez polskie firmy. Zdarza się, że przedsiębiorstwa korzystają z obu rozwiązań nie integrując ich ze sobą. Zdaniem ekspertów, takie podejście ograbia je z licznych korzyści. Na połączeniu oprogramowania najbardziej skorzystają producenci z sektora spożywczego. Braną ta charakteryzuje się niewielkimi marżami, więc zwiększanie udziału w rynku przez obniżanie cen nie wchodzi w grę. W takiej sytuacją firmy muszą włożyć sporo energii w utrzymanie intratnych relacji biznesowych, a fuzja systemów ERP i CRM może okazać się dla nich zbawienna.

CZYTAJ WIĘCEJ

ERP Navireo wspiera ekspansję polskiej żywności na europejskich rynkach

insert navireo erpSpiżarnia – polski dystrybutor produktów spożywczych na rynki UE – zwiększa wydajność i reorganizuje swoją działalność dzięki wdrożeniu ERP Navireo. System firmy InsERT zintegrował i zautomatyzował wiele procesów i usprawnił współpracę dystrybutora z dostawcami.
 

 REKLAMA 
 ifs 380 380 styczen 2019 
 
Dzięki Navireo Spiżarnia, która specjalizuje się w eksporcie żywności na rynki UE, w szczególności do Wielkiej Brytanii, zautomatyzowała wiele powtarzalnych i pracochłonnych czynności. W ten sposób zaoszczędziła około 20 proc. łącznego czasu pracy. Zyskała większą wydajność i zdecydowanie lepszą organizację działania całej firmy. Usprawniła i zintegrowała zarządzanie różnymi działami, w tym sprzedaży, zakupów, przyjęć, magazynu, rozliczeń czy nadzoru zarządu. Dodatkowo wdrożyła stworzone na zamówienie rozszerzenia uwzględniające specyficzne potrzeby firmy.

Używany dotychczas przez Spiżarnię system pudełkowy przestał spełniać jej wymagania, m.in. ze względu na ograniczone możliwości rozbudowy. Firma potrzebowała nowego, dostosowanego do swoich potrzeb narzędzia, które jednocześnie zapewnia automatyzację typowych, czasochłonnych zadań i umożliwia stworzenie niestandardowych i specyficznych mechanizmów.
Po dogłębnej analizie dostępnych na rynku rozwiązań zdecydowanie wybraliśmy Navireo firmy InsERT – mówi Karol Wroński, współwłaściciel Spiżarni. – System ma bogatą podstawową funkcjonalność, a dodatkowo dzięki łatwej i nieograniczonej rozbudowie zagwarantował nam precyzyjne dostosowanie nowych funkcji do specyfiki działalności naszej firmy. Szczególną uwagę zwróciliśmy również na łatwą intuicyjną obsługę systemu oraz dostępną opiekę posprzedażną – dodaje Janusz Mroczek, dyrektor handlowy w Spiżarni.
Funkcjonalnie połączono Navireo z autorskim systemem B2B. W efekcie współpracuje on również z systemami dostawców Spiżarni. Pozwala to m.in. na bezpośrednią wysyłkę zamówień z Navireo w narzuconych przez dostawców formatach i sposobach komunikacji (e-mail, ftp itp.).

Wdrożenie w Spiżarni przeprowadziła firma Maya Info Dariusz Jeleniewski z Lublina. W składzie zespołu wdrożeniowego znaleźli się m.in. właściciel spółki odpowiedzialny za określenie wymagań i kontrolę procesu, dyrektor handlowy, którego zadaniem było określenie potrzeb oraz konsultowanie tworzonych rozwiązań indywidualnych, programista-wdrożeniowiec odpowiedzialny za konfigurację systemu oraz jego rozbudowę o nowe, specyficzne funkcje. Zadanie zostało podzielone na kilka etapów: określenie potrzeb, w tym rodzaju i ilości poszczególnych modułów i wymaganych rozszerzeń, zamiana poprzedniego systemu pudełkowego na Navireo, właściwe wdrożenie rozwiązań indywidualnych oraz zaimplementowanie nowej platformy systemowo-sprzętowej. W jej skład weszły m.in. serwer bazodanowy FUJITSU Server PRIMERGY RX1330 M1, Windows Server 2012 R2, sieć LAN 1Gbps. Poza rozwiązaniami indywidualnymi wdrożono kilkadziesiąt modułów standardowych systemu, w tym moduły sprzedaży, zakupów, przyjęć, magazynów, rozliczeń czy zarządzania.

Spiżarnia Spółka Jawna to firma dystrybucyjna z Lublina działająca od wielu lat w branży FMCG. Specjalizuje się w eksporcie produktów spożywczych na rynki UE, w szczególności do Wielkiej Brytanii. W skład stałej, szerokiej oferty przedsiębiorstwa wchodzi ponad 8 tys. rodzajów towarów, zorganizowanych w kilkudziesięciu kategoriach. Są wśród nich słodycze, kawy i herbaty, koncentraty i przetwory, napoje, wędliny, produkty schładzane, w tym nabiał i tłuszcze, artykuły chemiczno-kosmetyczne. W 2015 roku Spiżarnia zdobyła tytuł Marki Polskiej Gospodarki w kategorii handel, w konkursie Ministerstwa Gospodarki i dziennika Rzeczpospolita. Otrzymała także wyróżnienie Orła Eksportu w województwie lubelskim, w kategorii najdynamiczniejszy eksporter.

Źródlo: www.navireo.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top