loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

Centrala Materiałów Budowlanych, salon płytek ceramicznych i wyposażenia łazienek, wybrała system ERP Streamsoft Prestiż, którego głównym zadaniem jest usprawnienie obsługi procesów sprzedażowych i zakupowych oraz szybkiego i łatwego dostępu do analiz.
 

 REKLAMA 
 ERP-VIEW.PL- STREAMSOFT 
 
Główne założenia jakie stawiała sobie firma przed wdrożeniem odnosiły się do eliminacji błędów ludzkich pojawiających się w procesach zamawiania, dostaw i rozliczeń oraz szybką wymianę informacji z dostawcami i odbiorcami. System umożliwił automatyzację tych procesów oraz eliminację dokumentacji papierowej.

Firma CMB z Częstochowy jest liderem sprzedaży płytek ceramicznych i wyposażenia łazienek w regionie. W ofercie ma również ceramikę sanitarną, armaturę, kabiny prysznicowe, wanny, brodziki oraz chemię budowlaną. W salonie znajduje się studio projektowe, w którym wykonywane są wizualizacje. Sprzedaż prowadzona jest przez sklep stacjonarny i internetowy.

W przedsiębiorstwie wdrożono system ERP Streamsoft Prestiż w kluczowych obszarach wspierających jego działalność.

Wybrano następujące moduły:
  • Handlowo-Magazynowy
  • Środki Trwałe 
  • Rozrachunki
  • Kadry i Płace 
  • B2B – zamówienia internetowe 
  • Magazyn mobilny 
  • BI (Business Intelligence)
Dzięki wdrożonym rozwiązaniom firma poza usprawnieniem obsługi procesów sprzedażowych i zakupowych, otrzymała szybki i łatwy dostęp do analiz, na którym najbardziej jej zależało. Z takiego rozwiązania najchętniej skorzysta zarząd oraz przedstawiciele handlowi. Na potrzeby przedsiębiorstwa stworzono ponadto specjalne rozszerzenie dedykowane, które znacznie przyspieszyła sposób zamawiania towarów. Wprowadzono również element tzw. list sprzedażowych, służące do określenia priorytetów kartoteki.

System ERP Streamsoft Prestiż pozwolił firmie na:
  • Pełną kontrolę wzajemnych rozliczeń i stanu realizacji zamówień
  • Usprawnienie pracy – redukcję czasu i zmniejszenie pomyłek w komunikacji pomiędzy partnerami a firmą CMB – ujednolicenie komunikacji handlowej • Zapewnienie bezpieczeństwa i kontrolingu w obiegu handlowym
  • Wprowadzanie elektronicznego obiegu dokumentów, brak konieczności drukowania dokumentów handlowych, łatwiejsze przechowywanie dokumentów – elektroniczny system EDI
  • Automatyzację składania zamówień za pomocą systemu B2B
  • Śledzenie przebiegu realizowanych w ramach systemu procesów biznesowych,
  • Dostęp do analiz sprzedaży, zakupów oraz dostaw,
  • Wprowadzenie jednego standardu dokumentów handlowych,
  • Zapewnienie bardzo krótkiego czasy wymiany danych, standaryzacja i eliminację opóźnień w ich przetwarzaniu 
  • Obniżenie kosztów obsługi transakcji handlowych
  • Analizy dotyczące realizowania założonych planów sprzedażowych
  • Uzyskanie szczegółowych danych logistycznych, umożliwiających pracę w standardzie JIT, oraz optymalizację dostaw

Źródło: Streamsoft

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top