loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

Rozwiązanie IFS Zarządzanie Pracownikami Mobilnymi korzysta z przesyłanych na bieżąco danych firmy TomTom do obsługi zaawansowanych funkcji wyznaczania tras dojazdu.

 REKLAMA 
 ERP-VIEW.PL- STREAMSOFT 


Firma IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, informuje o istotnym usprawnieniu rozwiązania IFS Zarządzanie Pracownikami Mobilnymi. Jest to owoc współpracy z firmą TomTom, która specjalizuje się w technologiach związanych z nawigacją i mapowaniem.

Dzięki usprawnieniu funkcji zarządzania obsługą serwisową system firmy IFS będzie wykorzystywać dane przesyłane w usłudze TomTom Traffic, korzystając z interfejsu TomTom Routing API. Wykorzystując interfejs TomTom Routing API oraz uwzględniając bieżące warunki drogowe, które wpływają na trwające i planowane działania transportowe, rozwiązanie IFS Zarządzanie Pracownikami Mobilnymi jeszcze bardziej zwiększy możliwości z zakresu optymalizacji tras. Przełoży się to na krótsze czasy dojazdu do celu oraz bardziej ekonomiczne zarządzanie personelem.

Firma IFS zdecydowała się na współpracę z firmą TomTom z uwagi na jej globalny zasięg w gromadzeniu danych geolokalizacyjnych oraz historyczne dane z zakresu ruchu drogowego oparte na trylionach wykonanych pomiarów. Ponadto firma TomTom gromadzi w czasie rzeczywistym dane o ruchu drogowym z milionów urządzeń rozsianych po całym świecie.
Cieszy nas, że firma IFS zdecydowała się na wprowadzenie nowej, rozszerzonej wersji swojego rozwiązania do zarządzania i planowania pracy personelu, wykorzystując nasze zaawansowane funkcje z zakresu mapowania i udostępniane w czasie rzeczywistym informacje o ruchu drogowym — powiedział Darren Cottage, wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu w dziale geolokalizacji i ruchu w firmie TomTom.
Tom Bowe, dyrektor ds. zarządzania obsługą serwisową w korporacji IFS, powiedział:
Wielu naszych klientów wykorzystuje rozwiązanie IFS Zarządzanie Pracownikami Mobilnymi do optymalizacji usług z wysokimi wymaganiami dotyczącymi czasu realizacji, takimi jak dostawy, naprawy w placówce klienta czy remonty. Połączenie naszego narzędzia z precyzyjnymi danymi o ruchu drogowym gromadzonymi przez firmę TomTom, uwzględniającymi warunki pogodowe, roboty drogowe, a nawet takie czynniki, jak korki, pozwoli naszym klientom na precyzyjną analizę i optymalizację czasu dojazdu, co przełoży się na poziom ich usług i większą rentowność.

Źródło: IFS

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top