loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
IFS: POLECAMY
POLECAMY
19 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 48 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

partnerzy raportu crm 2019

Bo do tanga trzeba dwojga: CRM i ERP. Z tej integracji płyną same korzyści

DSR

ERP i CRM to dwa najpopularniejsze systemy informatyczne eksploatowane przez polskie firmy. Zdarza się, że przedsiębiorstwa korzystają z obu rozwiązań nie integrując ich ze sobą. Zdaniem ekspertów, takie podejście ograbia je z licznych korzyści. Na połączeniu oprogramowania najbardziej skorzystają producenci z sektora spożywczego. Braną ta charakteryzuje się niewielkimi marżami, więc zwiększanie udziału w rynku przez obniżanie cen nie wchodzi w grę. W takiej sytuacją firmy muszą włożyć sporo energii w utrzymanie intratnych relacji biznesowych, a fuzja systemów ERP i CRM może okazać się dla nich zbawienna.

CZYTAJ WIĘCEJ

Hurtownia budowlana Extradach rozwija biznes z Comarch ERP XL

Hurtownia Materiałów Budowlanych extraDACH wybrała Comarch ERP XL w celu zmiany procedur zarządzania firmą i dalszego rozwoju. Wdrożenie nowej platformy informatycznej było niezbędne, aby firma mogła dalej zwiększać sprzedaż i otwierać kolejne oddziały, a także sprawnie działać na, znajdującym się obecnie w trudnej sytuacji, rynku budowlanym.




 
Comarch ERP XL to rozwiązanie przeznaczone dla dużych i średnich przedsiębiorstw produkcyjnych, handlowych oraz usługowych. System umożliwia swobodną rozbudowę o kolejne obszary wraz z rozwojem przedsiębiorstwa, co sprawia, że jest najczęściej kupowanym systemem klasy ERP w Polsce, z którego korzysta obecnie ponad 5000 przedsiębiorstw z różnych branż.

Przygotowany dla Hurtowni extraDACH program to spersonalizowana i dopasowana do potrzeb przedsiębiorstwa wersja systemu Comarch ERP XL. Specjalnie dla klienta przygotowano moduł obsługujący windykację, który automatyzuje wszystkie standardowe procedury prac i tworzy system rodzaju CRM, który analizuje bieżące wątki i podpowiada, jakie działanie należy w nich podjąć, wyświetlając jednocześnie podgląd historii windykacji. Zadaniem systemu jest usprawnienie działania polityki magazynowej firmy wraz z powiązanym z nią procesem sprzedaży i administracji, a także automatyzację wymiany informacji z partnerami biznesowymi.

System Comarch ERP XL wspiera w extraDACH obsługę aktywnych rezerwacji na etapach rejestracji zamówień, a także weryfikację zapotrzebowania w odniesieniu do aktywnych albo przyszłych rezerwacji. Kolejnym z obszarów, który zostanie usprawniony dzięki wdrożeniu Comarch ERP XL jest wymiana informacji z Partnerami biznesowymi. Wymiana ta zostanie zautomatyzowana dzięki wykorzystaniu specjalizowanego modułu B2B (Comarch ERP XL Pulpit Kontrahenta oraz ECOD). Pozwala on na elektroniczną wymianę informacji pomiędzy dostawcami i odbiorcami.
Proces wyboru nowego systemu w firmie ExtraDACH trwał rok. W tym czasie przeanalizowano oferty zarówno polskich, jak i zagranicznych producentów. Niektóre systemy były zbyt proste i słabo modyfikowalne, inne zbyt otwarte i wymagały zbyt dużo pracy przy ich konfiguracji. W Comarch ERP XL znaleźliśmy natomiast dobrą równowagę pomiędzy złożonością dostępnych funkcji, a intuicyjnością użytkowania. Spełnia on nasze wymagania i jednocześnie daje możliwość konfiguracji. Dla zarządu nie bez znaczenia był również fakt, że to producent był odpowiedzialny za implementację platformy. Skala wdrażającej firmy gwarantuje także, że nie zniknie ona z rynku, pozostawiając na kliencie ciężar dostosowania systemu do zmieniających się realiów rynkowych (np. zmiany przepisów). – mówi prezes Extradach Piotr Borysowski.
Źródło: Comarch

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top