loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
IFS: POLECAMY
POLECAMY
18 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 46 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

partnerzy raportu crm 2019

Bo do tanga trzeba dwojga: CRM i ERP. Z tej integracji płyną same korzyści

DSR

ERP i CRM to dwa najpopularniejsze systemy informatyczne eksploatowane przez polskie firmy. Zdarza się, że przedsiębiorstwa korzystają z obu rozwiązań nie integrując ich ze sobą. Zdaniem ekspertów, takie podejście ograbia je z licznych korzyści. Na połączeniu oprogramowania najbardziej skorzystają producenci z sektora spożywczego. Braną ta charakteryzuje się niewielkimi marżami, więc zwiększanie udziału w rynku przez obniżanie cen nie wchodzi w grę. W takiej sytuacją firmy muszą włożyć sporo energii w utrzymanie intratnych relacji biznesowych, a fuzja systemów ERP i CRM może okazać się dla nich zbawienna.

CZYTAJ WIĘCEJ

Lokalna sieć sprzedaży Alfa-San rozwija działalność z pomocą Navireo

navireologoAlfa-San – właściciel hurtowni, sieci sklepów oraz sklepu internetowego z obuwiem, odzieżą i dodatkami – wdrożył system ERP Navireo firmy InsERT. Zastosowane narzędzie usprawniło komunikację i zarządzanie sprzedażą w sieci oraz umożliwiło realizowanie rozbudowanej polityki cenowej.


W świecie, w którym handel nabrał nowego wymiaru, a technologia zdominowała sprzedawanie i kupowanie, wszystkie procesy, nawet w niewielkiej sieci sklepów czy pojedynczej placówce, wymagają wsparcia na zaawansowanym poziomie. Aby zwiększyć efektywność i sprostać wymaganiom współczesnego rynku retail, firmy wykorzystują rozwiązania, które dotychczas były dostępne tylko dla wielkich przedsiębiorstw.

Z raportu GUS „Społeczeństwo informacyjne w Polsce 2014” wynika, że odsetek małych przedsiębiorstw wdrażających oprogramowanie ERP dynamicznie rośnie – z 10,8 proc. w roku 2013 do 15,3 proc. w roku ubiegłym. Dzięki coraz większej dostępności zintegrowanych systemów wspomagających zarządzanie, nawet niewielkie przedsiębiorstwa z branży retail, jak zatrudniająca kilkanaście osób firma Alfa-San z Leżajska, mogą się rozwijać i z powodzeniem konkurować na rynku.

Zastosowanie systemu ERP Navireo umożliwiło Alfa-San precyzyjne zarządzanie sprzedażą w swojej sieci oraz prowadzenie rozbudowanej polityki cenowej. Firma zyskała także stały monitoring statusu rozliczeń z odbiorcami na koncie bankowym.
Wdrożenie Navireo znacząco usprawniło funkcjonowanie całej firmy. Szczególne korzyści zauważamy w doskonale zorganizowanej sprzedaży naszego asortymentu. Daje to nam nowe możliwości rozwoju i ekspansji na rynku – mówi Bogdan Pokrywka, właściciel Alfa-San. – Nowe narzędzie świetnie się sprawdza w prowadzeniu tak wymagającej działalności jak nasza. Dzięki swojej otwartości i elastyczności zaspokaja specyficzne potrzeby naszej firmy. System uporządkował i zorganizował sprzedaż obuwia oraz akcesoriów do wielu odbiorców w różnych częściach regionu i kraju. W wygodny sposób obsługuje całą gamę dokumentów handlowych, takich jak faktury sprzedaży, korekty sprzedaży, paragony czy zwroty detaliczne – dodaje Bogdan Pokrywka.
Dotychczas wykorzystywany przez Alfa-San program do sprzedaży nie spełniał wymagań szybko rozwijającego się przedsiębiorstwa handlowego. Firma potrzebowała nowoczesnego i zintegrowanego narzędzia, które zapewniałoby dostęp online do 5 sklepów stacjonarnych, sklepu internetowego oraz serwisu aukcyjnego Allegro, wraz z możliwością kontroli i zarządzania wszystkimi stanami magazynowymi.

Firma Alfa-San zdecydowała się na zakup i wdrożenie ERP Navireo po dokładnym przeanalizowaniu funkcjonalności systemu. Szczególne znaczenie miało zintegrowanie poszczególnych modułów, współpraca ze sklepem internetowym, jednoczesna obsługa wielu magazynów, a także otwartość programistyczna, która pozwala na wprowadzanie dodatkowych, indywidualnych rozwiązań. Za wyborem systemu przemawiał również wyjątkowo przejrzysty i intuicyjny interfejs oraz możliwość przypisywania odpowiednich uprawnień poszczególnym pracownikom. Atrakcyjna cena oraz gwarancja opieki posprzedażowej i szkoleń dla przyszłych użytkowników były kolejnymi silnymi argumentami na korzyść Navireo.

Wdrożenie Navireo w Alfa-San zrealizowała firma Uniservice Witold Domański. W przyszłości planowana jest rozbudowa systemu o rozwiązania obsługi sprzedaży mobilnej.

Źródło: www.navireo.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top