loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
IFS: POLECAMY
POLECAMY
19 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 48 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

partnerzy raportu crm 2019

Bo do tanga trzeba dwojga: CRM i ERP. Z tej integracji płyną same korzyści

DSR

ERP i CRM to dwa najpopularniejsze systemy informatyczne eksploatowane przez polskie firmy. Zdarza się, że przedsiębiorstwa korzystają z obu rozwiązań nie integrując ich ze sobą. Zdaniem ekspertów, takie podejście ograbia je z licznych korzyści. Na połączeniu oprogramowania najbardziej skorzystają producenci z sektora spożywczego. Braną ta charakteryzuje się niewielkimi marżami, więc zwiększanie udziału w rynku przez obniżanie cen nie wchodzi w grę. W takiej sytuacją firmy muszą włożyć sporo energii w utrzymanie intratnych relacji biznesowych, a fuzja systemów ERP i CRM może okazać się dla nich zbawienna.

CZYTAJ WIĘCEJ

System ERP firmy Microsoft usprawni zaopatrzenie i dystrbucję w firmie odzieżowej

Retail Grupa Wójcik Fashion, jedna ze spółek wchodzącej w skład Grupy Wójcik Fashion, wiodącego producenta odzieży dziecięcej, zdecydowała się na wdrożenie najnowszej wersji systemu klasy ERP firmy Microsoft – Dynamics NAV 2015 – wraz z rozwiązaniami specjalizowanymi dla branży Retail. Partnerem wdrożeniowym została firma NAV24, dostarczająca usługi informatyczne w obszarze aplikacji biznesowych, doradztwa i konsultingu oraz wsparcia technicznego.


 
Wdrożenie w firmie Retail GWF trwało 4 miesiące, a jego głównym celem była optymalizacja zaopatrzenia oraz dystrybucji towarów do własnej sieci sklepów, w tym sklepu internetowego. Firma NAV24 wprowadziła zaawansowane funkcjonalności systemu Microsoft Dynamics NAV 2015 obejmujące zarządzanie finansami, sprzedaż i należności, zakupy i zobowiązania, zarządzanie magazynem i zaopatrzenie sklepów. Co więcej, wdrożono szereg rozwiązań specjalizowanych autorstwa NAV24 umożliwiających automatyzację wymiany danych z innymi spółkami w grupie, obrót towarami i rozliczenia sprzedaży komisowej, zarządzanie magazynem z obsługą kodów kreskowych (WMS), ewidencję sprzedaży detalicznej wraz z obsługą kart stałego klienta oraz obsługę sprzedaży internetowej. Wprowadzono także autorski moduł sprzedaży detalicznej POS oraz program lojalnościowy do zarządzania kartami stałego klienta i monitorowania efektywności kampanii marketingowych.
NAV24 opracował dla nas rozwiązania specjalizowane, które w stu procentach spełniły nasze oczekiwania. Wdrożenie systemu to nie tylko prace programistyczne, lecz także wsparcie i doradztwo biznesowe, o czym mieliśmy okazję przekonać się w czasie tej owocnej współpracy – komentuje Wojciech Borowiec, Kierownik ds. Informatyki, Retail GWF Sp. z o.o.
Wdrożone rozwiązania umożliwiły Retail GWF budowanie kampanii marketingowych i tworzenie promocji kierowanych do określonych segmentów klientów dzięki możliwości gruntownej analizy sprzedaży w oparciu o wdrożony program lojalnościowy. Przyczyniły się również do usprawnienia procesów zaopatrzenia dzięki wdrożeniu kodów kreskowych, a także wzrostu sprzedaży dzięki skróceniu procesów logistycznych. Co więcej, poprawie uległo raportowanie dot. sprzedaży detalicznej, a optymalizacji – zaopatrzenie towarowe sklepów firmowych oraz logistyki na poziomie centrala–sklep i sklep–sklep. Nowe rozwiązania wspierają również firmę w podejmowaniu odpowiednich decyzji związanych z zaopatrzeniem sieci sprzedaży detalicznej.

Źródło: Microsoft

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top