loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
IFS: POLECAMY
POLECAMY
19 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 48 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

partnerzy raportu crm 2019

Bo do tanga trzeba dwojga: CRM i ERP. Z tej integracji płyną same korzyści

DSR

ERP i CRM to dwa najpopularniejsze systemy informatyczne eksploatowane przez polskie firmy. Zdarza się, że przedsiębiorstwa korzystają z obu rozwiązań nie integrując ich ze sobą. Zdaniem ekspertów, takie podejście ograbia je z licznych korzyści. Na połączeniu oprogramowania najbardziej skorzystają producenci z sektora spożywczego. Braną ta charakteryzuje się niewielkimi marżami, więc zwiększanie udziału w rynku przez obniżanie cen nie wchodzi w grę. W takiej sytuacją firmy muszą włożyć sporo energii w utrzymanie intratnych relacji biznesowych, a fuzja systemów ERP i CRM może okazać się dla nich zbawienna.

CZYTAJ WIĘCEJ

KAZAR stawia na efektywne procesy

System funkcjonujący dotychczas w Kazar sprawdził się w okresie bardzo dynamicznego rozwoju firmy, lecz wraz ze wzrostem skali operacji pojawiła się potrzeba sięgnięcia po większe i bardziej elastyczne narzędzie.



W rezultacie zapadła decyzja o wdrożeniu systemu klasy ERP – Microsoft Dynamics NAV – wraz z modułem LS-RETAIL. Rozwiązanie miało zabezpieczyć kluczowe obszary działalności przedsiębiorstwa – zakupy, dystrybucję towarów, posprzedażową obsługę klienta, zarządzanie promocjami oraz rozliczenie sklepów. Partnerem wdrożeniowym została firma NAV.COM, specjalizująca się we wdrożeniach, integracji oraz rozwoju zaawansowanych rozwiązań IT opartych o technologię Microsoft Dynamics NAV.

 

O wyborze Microsoft Dynamics NAV LS-Retail zadecydowała jego elastyczność i możliwość dostosowania do potrzeb przedsiębiorstwa. Centralne zarządzanie funkcjami i interfejsem Point of Sale oraz bezproblemowa wymiana danych pomiędzy salonami a centralą to dodatkowe zalety systemu, które wpłynęły na naszą decyzję o jego wyborze – komentuje Piotr Konopka, Dyrektor Techniczny w firmie Kazar.

 

Wdrożony system objął centralę oraz POS-y (punkty sprzedaży), umożliwiając centralne zarządzanie całą siecią sprzedaży. Za największą przewagę rozwiązania należy uznać możliwość niemal swobodnego dopasowania jego funkcjonalności do potrzeb firmy. Dzięki temu operacje wykonywane w centrali są ułożone w efektywny proces, wsparty funkcjami skrojonymi na miarę. Z kolei salony sprzedaży zyskały graficzny, łatwy i szybki w obsłudze interfejs użytkownika. Tutaj także dokonano wiele modyfikacji, aby system wspierał nie tylko procesy sprzedażowe, lecz także procedury wynikające ze standardu Kazar.

 

W naszej branży liczy się sprawność operacyjna. Stawiamy na procesy efektywne, wspierane przez dedykowane funkcje systemu ERP. Mając silne wsparcie kompetentnego zespołu wdrożeniowców z NAV.COM możemy budować ambitne plany rozwoju systemu. Obecnie pracujemy nad aplikacjami mobilnymi na tablety, które znajdą zastosowanie zarówno w procesie obsługi klienta, jak i przy tworzeniu kolekcji Kazar – dodaje Piotr Konopka.

Kazar Footwear Sp. z o.o. projektuje kolekcje obuwia i galanterii skórzanej dostępne dla klientów poprzez sieć 51 salonów firmowych zlokalizowanych w galeriach handlowych na terenie Polski.
Źródło: MICROSOFT

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top