loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
IFS: POLECAMY
POLECAMY
19 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 48 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

partnerzy raportu crm 2019

Bo do tanga trzeba dwojga: CRM i ERP. Z tej integracji płyną same korzyści

DSR

ERP i CRM to dwa najpopularniejsze systemy informatyczne eksploatowane przez polskie firmy. Zdarza się, że przedsiębiorstwa korzystają z obu rozwiązań nie integrując ich ze sobą. Zdaniem ekspertów, takie podejście ograbia je z licznych korzyści. Na połączeniu oprogramowania najbardziej skorzystają producenci z sektora spożywczego. Braną ta charakteryzuje się niewielkimi marżami, więc zwiększanie udziału w rynku przez obniżanie cen nie wchodzi w grę. W takiej sytuacją firmy muszą włożyć sporo energii w utrzymanie intratnych relacji biznesowych, a fuzja systemów ERP i CRM może okazać się dla nich zbawienna.

CZYTAJ WIĘCEJ

Sage prezentuje nową generację systemu Sage ERP X3

SAGESage, wiodący, światowy dostawca rozwiązań i usług wspomagających zarządzanie, przedstawił nową generację globalnego rozwiązania ERP, dedykowanego sektorowi firm średniej wielkości: Sage ERP X3 w wersji 7. To flagowe rozwiązanie Sage przekonstruowano pod kątem zapewnienia najlepszych wrażeń z użytkowania w trybie on-line oraz na urządzeniach mobilnych.

Według badań przeprowadzonych przez Sage, podmioty w segmencie średnich firm mają trzy jasno sprecyzowane cele: pozyskiwać nowych klientów, zmniejszać koszty operacyjne oraz uzyskać wzrost dochodów. Wersję 7 rozwiązania Sage ERP X3 udoskonalono właśnie z myślą o tych priorytetach, poprzez wprowadzenie szeregu nowych funkcjonalności.

Elastyczność, łatwość obsługi i mobilność w nowej wersji 7 zapewniono m.in. poprzez możliwość zdalnego wykorzystania zintegrowanych funkcjonalności ERP. Pozwala to organizacjom średniej wielkości wykonywać większą ilość zadań w krótszym czasie. Tym samym, firmy mają możliwość redukcji kosztów i skupienia się na pozyskiwaniu nowych klientów. Wersja 7 zawiera całkowicie nowy, intuicyjny interfejs internetowy, bazujący na standardzie HTML5. Umożliwia on równoczesne korzystanie z systemu przez wielu użytkowników oraz daje możliwość personalizacji. System zapewnia pełny dostęp mobilny, bogaty katalog dodatkowych aplikacji internetowych, jak również integrację z pakietem Microsoft Office oraz liczne całkowicie nowe, wszechstronne możliwości wyszukiwania danych.
W dzisiejszych realiach przekonstruowaliśmy nasze rozwiązanie, odpowiadając bezpośrednio na potrzeby i wyzwania przedsiębiorstw w segmencie średnich firm . Zdolność firmy do pozyskiwania nowych klientów i rozwijania coraz bardziej rentownej działalności, uzależniona jest od dostępu pracowników do danych, współdzielenia informacji oraz skutecznego ich wykorzystania. Wersja 7 Sage ERP X3 pomaga firmom w rozwoju, dzięki szybkości, prostocie i większej elastyczności.” – powiedział Christophe Letellier, Dyrektor Generalny ds. Produktu Sage ERP X3.
Najnowsza wersja Sage ERP X3 pozwala organizacjom skuteczniej kontrolować swoją działalność, dzięki konsoli dającej wgląd w procesy biznesowe oraz możliwości reakcji na błyskawicznie uzyskane informacje. Niezrównana elastyczność „siódemki”, wspiera ciągłe doskonalenie jakości obsługi klientów, co pomaga generować przychody i realizować ekspansję na nowe rynki.

Zalety wersji 7 Sage ERP X3, obejmują liczne usprawnienia funkcjonalne, takie jak:
  • rozbudowane możliwości identyfikacji relacji: wycena – wpływy pieniężne, zamówienie – płatność
  • personalizacja dokumentów handlowych (dostawy i zwroty)
  • elastyczność definiowania zestawień sprzedaży (opcje i warianty) 
  • dodatkowe koszty zakupu: identyfikowanie importu
  • elastyczne ustawienia legislacji
  • zwiększona kontrola transakcji wewnątrzfirmowych • elastyczne zarządzanie lokalizacjami magazynów 
  • usprawniona automatyzacja (powtarzalne faktury)

Jayne Archbold, Dyrektor ds. Strategii i Komunikacji Korporacyjnej dla Segmentu Średnich Firm i Produktu Sage ERP X3, powiedziała:

Badania zlecone przez Sage w Europie i Ameryce Północnej wykazały, że dzięki poprawie dostępności danych, ich jakości i możliwości wykorzystania, średnie firmy mogą spodziewać się o 35% wyższego wzrostu zysków netto z roku na rok. (…) Wersja 7 Sage ERP X3 jest idealnym narzędziem dla średnich firm, pragnących odzyskać kontrolę nad swoimi strukturami i mającymi ambicje rozwoju.
Musieliśmy zautomatyzować procesy i zwiększyć wydajność w ramach całej naszej działalności. Sage ERP X3 w wersji 7 dokładnie to robi. System jest bardzo łatwy w użyciu i pozwala na dostęp do informacji z poziomu urządzeń mobilnych, przez co nasza firma i nasi ludzie stali się bardziej efektywni, Oznacza to, że możemy lepiej koncentrować się na rozwoju naszej działalności.– powiedziała Stephanie McConnell, Dyrektor Finansowa (CFO), Vacuum Engineering & Materials.
Szczegółowe informacje o nowej wersji systemu znajdują się na stronie www.sageerpx3.com
 
Źródło: www.sage.com.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top