loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

Sage prezentuje nową generację systemu Sage ERP X3

SAGESage, wiodący, światowy dostawca rozwiązań i usług wspomagających zarządzanie, przedstawił nową generację globalnego rozwiązania ERP, dedykowanego sektorowi firm średniej wielkości: Sage ERP X3 w wersji 7. To flagowe rozwiązanie Sage przekonstruowano pod kątem zapewnienia najlepszych wrażeń z użytkowania w trybie on-line oraz na urządzeniach mobilnych.

Według badań przeprowadzonych przez Sage, podmioty w segmencie średnich firm mają trzy jasno sprecyzowane cele: pozyskiwać nowych klientów, zmniejszać koszty operacyjne oraz uzyskać wzrost dochodów. Wersję 7 rozwiązania Sage ERP X3 udoskonalono właśnie z myślą o tych priorytetach, poprzez wprowadzenie szeregu nowych funkcjonalności.

Elastyczność, łatwość obsługi i mobilność w nowej wersji 7 zapewniono m.in. poprzez możliwość zdalnego wykorzystania zintegrowanych funkcjonalności ERP. Pozwala to organizacjom średniej wielkości wykonywać większą ilość zadań w krótszym czasie. Tym samym, firmy mają możliwość redukcji kosztów i skupienia się na pozyskiwaniu nowych klientów. Wersja 7 zawiera całkowicie nowy, intuicyjny interfejs internetowy, bazujący na standardzie HTML5. Umożliwia on równoczesne korzystanie z systemu przez wielu użytkowników oraz daje możliwość personalizacji. System zapewnia pełny dostęp mobilny, bogaty katalog dodatkowych aplikacji internetowych, jak również integrację z pakietem Microsoft Office oraz liczne całkowicie nowe, wszechstronne możliwości wyszukiwania danych.
W dzisiejszych realiach przekonstruowaliśmy nasze rozwiązanie, odpowiadając bezpośrednio na potrzeby i wyzwania przedsiębiorstw w segmencie średnich firm . Zdolność firmy do pozyskiwania nowych klientów i rozwijania coraz bardziej rentownej działalności, uzależniona jest od dostępu pracowników do danych, współdzielenia informacji oraz skutecznego ich wykorzystania. Wersja 7 Sage ERP X3 pomaga firmom w rozwoju, dzięki szybkości, prostocie i większej elastyczności.” – powiedział Christophe Letellier, Dyrektor Generalny ds. Produktu Sage ERP X3.
Najnowsza wersja Sage ERP X3 pozwala organizacjom skuteczniej kontrolować swoją działalność, dzięki konsoli dającej wgląd w procesy biznesowe oraz możliwości reakcji na błyskawicznie uzyskane informacje. Niezrównana elastyczność „siódemki”, wspiera ciągłe doskonalenie jakości obsługi klientów, co pomaga generować przychody i realizować ekspansję na nowe rynki.

Zalety wersji 7 Sage ERP X3, obejmują liczne usprawnienia funkcjonalne, takie jak:
  • rozbudowane możliwości identyfikacji relacji: wycena – wpływy pieniężne, zamówienie – płatność
  • personalizacja dokumentów handlowych (dostawy i zwroty)
  • elastyczność definiowania zestawień sprzedaży (opcje i warianty) 
  • dodatkowe koszty zakupu: identyfikowanie importu
  • elastyczne ustawienia legislacji
  • zwiększona kontrola transakcji wewnątrzfirmowych • elastyczne zarządzanie lokalizacjami magazynów 
  • usprawniona automatyzacja (powtarzalne faktury)

Jayne Archbold, Dyrektor ds. Strategii i Komunikacji Korporacyjnej dla Segmentu Średnich Firm i Produktu Sage ERP X3, powiedziała:

Badania zlecone przez Sage w Europie i Ameryce Północnej wykazały, że dzięki poprawie dostępności danych, ich jakości i możliwości wykorzystania, średnie firmy mogą spodziewać się o 35% wyższego wzrostu zysków netto z roku na rok. (…) Wersja 7 Sage ERP X3 jest idealnym narzędziem dla średnich firm, pragnących odzyskać kontrolę nad swoimi strukturami i mającymi ambicje rozwoju.
Musieliśmy zautomatyzować procesy i zwiększyć wydajność w ramach całej naszej działalności. Sage ERP X3 w wersji 7 dokładnie to robi. System jest bardzo łatwy w użyciu i pozwala na dostęp do informacji z poziomu urządzeń mobilnych, przez co nasza firma i nasi ludzie stali się bardziej efektywni, Oznacza to, że możemy lepiej koncentrować się na rozwoju naszej działalności.– powiedziała Stephanie McConnell, Dyrektor Finansowa (CFO), Vacuum Engineering & Materials.
Szczegółowe informacje o nowej wersji systemu znajdują się na stronie www.sageerpx3.com
 
Źródło: www.sage.com.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top