loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
IFS: POLECAMY
POLECAMY
19 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 48 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

partnerzy raportu crm 2019

Bo do tanga trzeba dwojga: CRM i ERP. Z tej integracji płyną same korzyści

DSR

ERP i CRM to dwa najpopularniejsze systemy informatyczne eksploatowane przez polskie firmy. Zdarza się, że przedsiębiorstwa korzystają z obu rozwiązań nie integrując ich ze sobą. Zdaniem ekspertów, takie podejście ograbia je z licznych korzyści. Na połączeniu oprogramowania najbardziej skorzystają producenci z sektora spożywczego. Braną ta charakteryzuje się niewielkimi marżami, więc zwiększanie udziału w rynku przez obniżanie cen nie wchodzi w grę. W takiej sytuacją firmy muszą włożyć sporo energii w utrzymanie intratnych relacji biznesowych, a fuzja systemów ERP i CRM może okazać się dla nich zbawienna.

CZYTAJ WIĘCEJ

Xpertis wsparciem w sprzedaży stali

Stalprofil S.A., jeden z największych dystrybutorów stali w Polsce, korzysta z rozwiązań autorstwa Macrologic w zakresie obsługi finansów, personelu, sprzedaży i logistyki. Ponadto spółka zdecydowała się na narzędzia Xpertis w zakresie elektronicznego obiegu dokumentów, rozwiązania portalowego oraz analiz biznesowych.


Postanowiliśmy zainwestować w takie kompleksowe rozwiązanie informatyczne, którego wdrożenie nie będzie wymagało wprowadzenia zmian w naszym modelu biznesowym. To system miał być dostosowany do naszej specyfiki i oczekiwań, a nie odwrotnie — informuje Henryk Orczykowski, dyrektor rozwoju i wiceprezes zarządu w firmie Stalprofil S.A.
Poszukiwania odpowiedniego dostawcy, który zaproponowałby rozwiązanie spełniające oczekiwania spółki, nie były łatwe.
Długo robiliśmy rozeznanie na rynku. Jednak powtarzającą się trudnością była konieczność wprowadzenia zmian w naszych zasadach działania. A tego chcieliśmy uniknąć. Dopiero Macrologic zaproponował rozwiązanie spełniające nasze oczekiwania, tj. elastyczne narzędzie w pełni dostosowane do naszego modelu biznesowego — wyjaśnia Orczykowski.
Macrologic dopasował proces implementacji poszczególnych aplikacji do wymagań spółki, której zależało na tym, aby tempo wdrażania było ściśle skorelowane z czasem potrzebnym użytkownikom na jak najpełniejsze poznanie możliwości danego modułu.
Postanowiliśmy przeprowadzać informatyzację firmy w sposób ewolucyjny, co pozwala nam uzyskać jak najwyższą efektywność wprowadzanych rozwiązań. Uruchamiamy dany moduł i zaczynamy zastanawiać się nad następnym. W efekcie proces unowocześniania poprzez wdrażanie kolejnych funkcjonalności trwa właściwie cały czas — podkreśla Orczykowski.
Wdrożone rozwiązania umożliwiają spółce Stalprofil pełne i profesjonalne działanie, w tym także zapewniają obsługę klientów na poziomie wystarczającym i zadowalającym. Rozwój informatyczny Stalprofilu jest procesem ciągłym i następuje za rozwojem firmy — nadąża za nim, uzupełnia go, a czasem koryguje. Takie ewolucyjne dostosowywanie narzędzi do zmieniających potrzeb firmy przynosi korzyści w postaci wysokiej użyteczności wdrażanych rozwiązań.

Stalprofil S.A. specjalizuje się w handlu wyrobami hutniczymi. Spółka utrzymuje silną pozycję nie tylko w Polsce, ale i zagranicą. Jakość marki Stalprofil znajduje potwierdzenie w licznych ogólnopolskich konkursach i rankingach.

Źródło: Macrologic

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top