loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

System ERP enova w Muzeum Łazienki Królewskie

enova erpMuzeum Łazienki Królewskie w Warszawie, letnia rezydencja króla Stanisława Augusta, to niezwykłe i magiczne miejsce, którego sprawną administrację zapewnia oprogramowanie enova. Zakończyło się właśnie wdrożenie systemu, dzięki któremu znacznie poprawiła się jakość pracy oraz zwiększyła kontrola finansowa jednostki. Obecnie Muzeum planuje dalszy rozwój systemu ERP.


W 2009 r. Muzeum podjęło decyzję o wdrożeniu nowego systemu płacowego. Po rozeznaniu rynku i kilku prezentacjach, został wybrany moduł Kadry Płace systemu enova. W pierwszej fazie wdrożenia Muzeum było zainteresowane użytkowaniem tylko części płacowej, a następnie uzupełnieniem jej w ciągu roku o część kadrową. Stało się jednak inaczej i już w ciągu pierwszego miesiąca wdrożenia podjęto decyzje o zaimplementowaniu kadr jednocześnie z płacami. Po bardzo dobrej ocenie modułu Kadry Płace, w 2011 r. Muzeum podjęło decyzję o zakupie modułu enova Projekty i dostosowanie go do potrzeb obsługi budżetu zadaniowego Muzeum. Naturalnym, następnym krokiem było zakupienie pozostałych modułów i scalenie całego systemu finansowo-księgowego. Od stycznia 2012 r. Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie pracuje tylko w tym systemie i korzysta z następujących modułów enova: Kadry i Płace, Księga Handlowa, Księga Inwentarzowa, Handel, Projekty, Analizy Wielowymiarowe, Delegacje, Podgląd oraz licznych rozwiązań dodatkowych: Analizy MS Excel, Elektroniczne Wyciągi Bankowe, Jednostki Budżetowe i Logowanie Serwisowe.
Obecnie cała obsługa finansowo-księgowa (wraz z kontrolą realizacji budżetu zadaniowego) odbywa się przy pomocy systemu enova. Pracuje na nim około 20 osób zajmujących się różnymi obszarami działalności. Dużym sukcesem jest dostosowanie i wdrożenie modułu enova Projekty, którego pierwotną rolą miała być obsługa budżetu zadaniowego Muzeum, a obecnie jest to narzędzie wykorzystywane w dużo większym zakresie– mówi Elżbieta Zaleska, Główna Księgowa Muzeum.
Muzeum do czasu wdrożenia systemu enova pracowało na wielu systemach obsługujących różne obszary działalności jednostki. Powodowało to wydłużenie procesu obiegu dokumentów i informacji finansowych. Ówczesne rozwiązania informatyczne były przestarzałe i nie oferowały tak szerokiej funkcjonalności jak enova. System ten ma dużą elastyczność w sposobie dostosowania do indywidualnych potrzeb pracujących na nim użytkowników.
Muzeum poprzez wdrożenie systemu enova osiągnęło wiele korzyści. Najważniejszą z nich jest objęcie całego Muzeum jednolitym systemem. Poprawiła się jakość pracy, jak również znacznie łatwiej jest kontrolować obszar finansowy jednostki. Obecnie Muzeum planuje dalszy rozwój systemu – dodaje Zaleska.
Źródło: www.enova.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top