loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

Piekarnia i cukiernia z systemem ERP Navireo

Firma INSERT wprowadza na rynek nową wersję systemu ERP Navireo wyspecjalizowaną w obsłudze piekarni i cukierni. System został z powodzeniem przetestowany i wysoko oceniony przez firmy z branży.

Tradycja spożywania pieczywa w Polsce jest nadal bardzo silna. Na rynku funkcjonuje blisko 9 tys. zakładów piekarniczych a przeciętny Polak zjada około 50 kg pieczywa rocznie. Sprzedaż wyrobów cukierniczych utrzymuje się na stałym poziomie. W obliczu dużej konkurencji, firmy z branży, aby sprawnie funkcjonować i rozwijać się, muszą perfekcyjnie zarządzać specyficznymi dla swojej działalności procesami.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom firm z branży piekarniczej i cukierniczej, InsERT stworzył specjalną wersję systemu ERP Navireo. Mieliśmy wyraźne sygnały z rynku, że pomimo istniejących już rozwiązań potrzebny jest zintegrowany system uwzględniający specyfikę działalności piekarni i cukierni. To wciąż bardzo duży sektor rynku, który z powodu spadków w dotychczas istotnych pozycjach produktowych, a szczególnie zmian w sposobie konsumpcji pieczywa, potrzebuje sprawnego narzędzia zwiększającego konkurencyjność działających na nim producentów – mówi Jarosław Szawlis, prezes InsERT S.A.System zawiera szereg specyficznych funkcji, przetestowanych przez zakłady piekarnicze i cukiernicze, organizujących ich pracę i zwiększających biznesową efektywność.
Wdrożenie systemu Navireo w wersji dla piekarni i cukierni w odczuwalny sposób zmniejszyło nakład pracy związany z przygotowaniem dokumentów magazynowych i handlowych – mówi Michał Czajka, właściciel piekarni Sobowidz wykorzystującej już system Navireo. – Szczególnie dobrze w naszej firmie sprawdziła się opcja zbiorczego wprowadzania zwrotów, fakturowania oraz całkowicie automatycznego, bez potrzeby jakiejkolwiek ingerencji operatora, wystawiania zbiorczych korekt związanych ze zwrotami pieczywa – dodaje.
Charakteryzujący się przejrzystym interfejsem i szczególnie prostą obsługą Navireo w dedykowanej wersji dla piekarni i cukierni posiada rozbudowane funkcje, takie jak: zwroty pieczywa – we wszystkich możliwych opcjach z automatycznymi mechanizmami rozliczania i fakturowania, zamówienia i dostawy towarów – z szybkim generowaniem i powielaniem zamówień we wszelkich konfiguracjach, organizujące pracę kierowców i trasy dostaw, planowanie produkcji, a także zarządzanie relacjami z klientami, obsługa płatności i należności czy generowanie analiz.
System Navireo uprościł wiele procesów związanych z generowaniem i obiegiem dokumentów w firmie, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki prowadzonej przez nas działalności. Ma to bardzo korzystny wpływ na efektywność pracy. Szybko przekonaliśmy się, że Navireo to był bardzo trafny wybór – mówi Paulina Grygier z firmy Piekarnia-Cukiernia Wojciech Grygier w Wilkowicach, która wdrożyła Navireo.
Źródło: INSERT

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top