loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
IFS: POLECAMY
POLECAMY
19 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 48 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

partnerzy raportu crm 2019

Bo do tanga trzeba dwojga: CRM i ERP. Z tej integracji płyną same korzyści

DSR

ERP i CRM to dwa najpopularniejsze systemy informatyczne eksploatowane przez polskie firmy. Zdarza się, że przedsiębiorstwa korzystają z obu rozwiązań nie integrując ich ze sobą. Zdaniem ekspertów, takie podejście ograbia je z licznych korzyści. Na połączeniu oprogramowania najbardziej skorzystają producenci z sektora spożywczego. Braną ta charakteryzuje się niewielkimi marżami, więc zwiększanie udziału w rynku przez obniżanie cen nie wchodzi w grę. W takiej sytuacją firmy muszą włożyć sporo energii w utrzymanie intratnych relacji biznesowych, a fuzja systemów ERP i CRM może okazać się dla nich zbawienna.

CZYTAJ WIĘCEJ

Mieleckie Pogotowie Ratunkowe z systemem ERP Maat

compsoftOprogramowania ERP mieleckiego COMP Softu wspomoże zarządzanie Powiatową Stacją Pogotowia Ratunkowego w Mielcu. Stosowna umowa została podpisana 6 października 2012 r.
Do końca roku 2012 zostaną wdrożone moduły MAAT_Finanse, MAAT_Sprawozdania_Finansowe, MAAT_Majątek_Trwały, MAAT_Przepływ_Dokumentów, MAAT_Gospodarka_Magazynowa i MAAT_Pracownicy.

Mimo, że system ERPMAAT funkcjonuje już w kilku Zakładach Opieki Zdrowotnej, w tym także Szpitalach Wojewódzkich, wspomagając tam zarządzanie tzw. częścią szarą, obsługa Pogotowia Ratunkowego stanowi nowe wyzwanie dla COMP Softu i pozwala na wejście do nowego obszaru w ramach przedsiębiorstw użyteczności publicznej.
Czasu jest niewiele, aby zdążyć z zamknięciem projektu do końca roku. Musimy w tym czasie dokonać także migracji danych z wcześniej użytkowanych przez Pogotowie systemów. Od Nowego Roku Klient będzie już mógł pracować na jednym, spójnym rozwiązaniu. MAAT zastąpi kilka „wyspowych”, nie powiązanych ze sobą programów. Ponadto Pogotowie będzie funkcjonowało w oparciu o bazę danych Oracle – niekwestionowanego lidera tej branży na świecie. – mówi Zbigniew Pokora, szef projektu ze strony COMP Soft.
Wśród głównych celów projektu jest usprawnienie przepływu informacji pomiędzy różnymi komórkami firmy, a także ich pełna integracja.

Źródło: www.compsoft.com.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top