loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

System ERP IFS Applications™ 8 został wzbogacony o rozbudowane funkcjonalności do zarządzania majątkiem przedsiębiorstwa i usługami serwisowymi. Nowa wersja powstała w bliskiej współpracy z pierwszymi użytkownikami systemu i obejmuje innowacje w takich dziedzinach, jak zarządzanie pracownikami w terenie, serwis produktów, obsługa techniczna, naprawy i remonty (MRO) i obsługa oparta na wydajności.
Gwałtowny wzrost liczby pracowników mobilnych w sektorze usług serwisowych powoduje konieczność stosowania wydajnych rozwiązań z dziedziny zarządzania. Aby utrzymać konkurencyjność i rentowność, dostawcy usług serwisowych muszą stale zwiększać wydajność swoich pracowników mobilnych. Dzięki komponentowi 360 Scheduling, IFS Applications 8 oferuje kompleksowe rozwiązanie dla pracowników mobilnych, zapewniające pełną kontrolę nad kluczowymi parametrami, takimi jak czas reakcji, planowanie tras przejazdu, produktywność i wykorzystanie zasobów oraz średni czas podróży na zadanie.

Kolejnym ważnym trendem w branżach kapitałochłonnych jest potrzeba zacieśnienia współpracy pomiędzy firmą i jej partnerami. Zwiększa to zapotrzebowanie na rozwiązania sprawiające, że dane o majątku i wspólnie prowadzonych działaniach są na bieżąco dostępne dla partnerów i podwykonawców. W systemie IFS Applications 8 w komponencie Podwykonawcy proces rozpoczyna się od przekazania zapytania ofertowego do preferowanych i sprawdzonych podwykonawców. Wykonawcy mogą składać oferty przez portal internetowy, a wybrany wykonawca może tą samą drogą uzyskać dostęp do instrukcji roboczych i składać raporty z wykonania zadań. Procesy wspierające, takie jak zlecenia robocze, zapytania ofertowe, zamówienia i rozliczenia są dostępne w portalu B2B.

Dzięki nowej funkcjonalności Serwis Komponentów (Component MRO) system ERP IFS Applications 8 oferuje oparte na najlepszych praktykach rozwiązanie dla usługodawców specjalizujących się w naprawach, jak również dla producentów chcących zwiększyć przychody dzięki świadczeniu złożonych usług posprzedażnych. Rozwiązanie to obsługuje cały proces naprawy posprzedażnej, od umowy, przyjęcia reklamowanego wyrobu i jego naprawy, po zwrot i fakturowanie usług.

Wymagania dotyczące precyzyjnej, przewidywalnej i punktualnej obsługi technicznej nigdzie nie są tak wysokie, jak w przemyśle lotniczym i zbrojeniowym. Nowy komponent Heavy Maintenance (Remonty Kapitalne) opracowany został na podstawie informacji zwrotnych otrzymanych od klientów IFS z tego sektora i zapewnia doskonałą funkcjonalność firmom zorientowanym na obsługę techniczną, naprawy i remonty (MRO). Zawarto w nim usprawnienia przygotowane pod kątem zwiększenia wydajności procesów logistycznych w przemyśle lotniczym i zbrojeniowym, m.in. możliwość efektywnego łączenia zadań serwisowych w pakiety robocze w celu maksymalizacji dostępności samolotów, statków czy pojazdów. Rozwiązanie zawiera również przekrojowe funkcje wydruku dokumentacji, kontroli stopnia zaawansowania zleceń roboczych, wysyłania rejestracji czasu pracy i obsługę zarządzania projektami metodą łańcucha krytycznego (Critical Chain Project Management).
IFS Applications 8 oferuje szeroki zakres światowej klasy funkcji zarządzania majątkiem i usługami serwisowymi, od wydajnego zarządzania pracownikami w terenie po ułatwienia w zakresie współpracy z podwykonawcami. To kompleksowe rozwiązanie odzwierciedla zaangażowanie firmy IFS w dostarczanie najlepszych rozwiązań branżowych w dziedzinie zarządzania majątkiem i usługami serwisowymi – powiedział Thomas Säld, wiceprezes ds. badań i rozwoju w korporacji IFS.
Źródło: www.ifsworld.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top