loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
IFS: POLECAMY
POLECAMY
19 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 48 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

partnerzy raportu crm 2019

Bo do tanga trzeba dwojga: CRM i ERP. Z tej integracji płyną same korzyści

DSR

ERP i CRM to dwa najpopularniejsze systemy informatyczne eksploatowane przez polskie firmy. Zdarza się, że przedsiębiorstwa korzystają z obu rozwiązań nie integrując ich ze sobą. Zdaniem ekspertów, takie podejście ograbia je z licznych korzyści. Na połączeniu oprogramowania najbardziej skorzystają producenci z sektora spożywczego. Braną ta charakteryzuje się niewielkimi marżami, więc zwiększanie udziału w rynku przez obniżanie cen nie wchodzi w grę. W takiej sytuacją firmy muszą włożyć sporo energii w utrzymanie intratnych relacji biznesowych, a fuzja systemów ERP i CRM może okazać się dla nich zbawienna.

CZYTAJ WIĘCEJ

Sieć Oodji zarządzana z systemem ERP Microsoft Dynamics NAV

Firma IT.integro wdrożyła system ERP Microsoft Dynamics NAV w międzynarodowej sieci sklepów z odzieżą Oggy.
Dzięki systemowi cała międzynarodowa sieć kilkudziesięciu sklepów może być zarządzana z jednego miejsca. Kierownictwo ma w czasie rzeczywistym pełen podgląd wyników sprzedaży w każdym sklepie w każdym kraju. Dzięki temu może podejmować decyzje logistyczne wykorzystując zmienne trendy sprzedaży. Przykładowo pewne artykuły mogą lepiej sprzedawać się w danym kraju niż w innym. Możliwość eliminacji towarów wolnorotujących (tzw. „półkowników”) ma oczywiście szybki wpływ na zwrot z inwestycji. Zmniejsza się również nacisk na udzielanie rabatów i generowanie promocji. To zaś wpływa na marże.

Możliwości optymalizacji sprzedaży dzięki Microsoft Dynamics NAV są znacznie większe:
  • obsługa systemów lojalnościowych,
  • obsługa rozmiarówki,
  • obsługa gratisów, itd.
Sieć sklepów Oodji działa już od prawie 15 lat. Specjalizuje się w odzieży damskiej, męskiej oraz dziecięcej. Ponadto od 2012 roku w ofercie znajdują się również akcesoria i buty dla mężczyzn i kobiet. Sklepy Oodji znaleźć można w Estonii, Mołdawii, Rumunii, Czechach, Słowacji oraz Rosji. W Polsce sklepy Oodji znajdują się w Bydgoszczy, Bytomiu, Wrocławiu, Gliwicach, Kaliszu, Kielcach, Lesznie, Łodzi, Ostrowie Wielkopolski,m, Piotrkowie Trybunalskim, Radomiu, Rybniuku, Tarnowie oraz Częstochowie.

Źródło: IT.integro

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top