loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
IFS: POLECAMY
POLECAMY
18 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 46 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

partnerzy raportu crm 2019

Bo do tanga trzeba dwojga: CRM i ERP. Z tej integracji płyną same korzyści

DSR

ERP i CRM to dwa najpopularniejsze systemy informatyczne eksploatowane przez polskie firmy. Zdarza się, że przedsiębiorstwa korzystają z obu rozwiązań nie integrując ich ze sobą. Zdaniem ekspertów, takie podejście ograbia je z licznych korzyści. Na połączeniu oprogramowania najbardziej skorzystają producenci z sektora spożywczego. Braną ta charakteryzuje się niewielkimi marżami, więc zwiększanie udziału w rynku przez obniżanie cen nie wchodzi w grę. W takiej sytuacją firmy muszą włożyć sporo energii w utrzymanie intratnych relacji biznesowych, a fuzja systemów ERP i CRM może okazać się dla nich zbawienna.

CZYTAJ WIĘCEJ

SFERIS z systemem ERP Microsoft

27 marca b.r. firma I&B Consulting podpisała umowę na dostawę licencji i wdrożenie systemu Microsoft Dynamics AX for Retail w należącej do grupy Action S.A. spółce Sferis. Będzie to już drugie wdrożenie rozwiązania dedykowanego branży handlu detalicznego zrealizowane przez firmę I&B Consulting, posiadającą wieloletnie doświadczenie w implementacji systemów klasy ERP, w tym w sieciach handlowych, przedsiębiorstwach produkcyjnych budujących własne sieci sprzedaży oraz sieciach sklepów franczyzowych.
W ubiegłym roku system ERP Microsoft Dynamics AX for Retail wystartował w firmie Ferax (właściciel marki Gatta).

Projekt w Sferis Sp. z o.o. ma objąć wdrożenie Microsoft Dynamics AX for Retail w obszarze finansów, księgowości, kontrolingu, handlu – w tym handlu detalicznego. Dzięki implementacji spółka Sferis zyska kompleksowe rozwiązanie, które zapewni jej wysoki stopień integracji punktów sprzedaży, sklepów, łańcucha dostaw, merchandisingu oraz finansów, umożliwiając tym samym wzrost produktywności poprzez podniesienie jakości obsługi klienta. Co więcej, celem wdrożenia jest również umożliwienie firmie śledzenia sprzedaży w czasie rzeczywistym we wszystkich salonach, bieżący podgląd stanów w magazynach oraz sprawniejsza obsługa kas sklepowych.

Realizowany projekt jest pierwszym etapem wdrożenia w grupie Action.

Źródło: MICROSOFT

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top