loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
IFS: POLECAMY
POLECAMY
19 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 48 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

partnerzy raportu crm 2019

Bo do tanga trzeba dwojga: CRM i ERP. Z tej integracji płyną same korzyści

DSR

ERP i CRM to dwa najpopularniejsze systemy informatyczne eksploatowane przez polskie firmy. Zdarza się, że przedsiębiorstwa korzystają z obu rozwiązań nie integrując ich ze sobą. Zdaniem ekspertów, takie podejście ograbia je z licznych korzyści. Na połączeniu oprogramowania najbardziej skorzystają producenci z sektora spożywczego. Braną ta charakteryzuje się niewielkimi marżami, więc zwiększanie udziału w rynku przez obniżanie cen nie wchodzi w grę. W takiej sytuacją firmy muszą włożyć sporo energii w utrzymanie intratnych relacji biznesowych, a fuzja systemów ERP i CRM może okazać się dla nich zbawienna.

CZYTAJ WIĘCEJ

Modna La Vanti z Comarch ERP

Największy i najszybciej rozwijający się dystrybutor bielizny, rajstop, skarpet oraz odzieży w Polsce, a także właściciel sieci sklepów La Vanti, wybrał rozwiązanie z palety produktów Comarch ERP – Comarch CDN XL.
Wraz z rozwojem firmy i w związku z otwarciem sieci sprzedaży detalicznej, wykonywanie analiz operacyjnych wymagało przeprowadzania codziennych synchronizacji wielu baz dotychczas wykorzystywanego oprogramowania. Tak czasochłonne rozwiązanie nie pozwalało na pełne zarządzanie przedsiębiorstwem. Z kolei brak szybkiej i aktualnej informacji o stanach magazynowych firmy komplikował procesy zamówień i zarządzania dostawami.

Ciągły i dynamiczny rozwój JS Sp. z o.o. wymagał wdrożenia nowoczesnego zcentralizowanego systemu informatycznego, który umożliwiłby pracę sklepów i centrum hurtowego na wspólnej bazie w trybie online. Naturalnym wyborem było rozwiązanie z oferty Comarch ERP – Comarch CDN XL oraz praca online w środowisku terminalowym w sklepach na terenie całego kraju.
Szczególnie istotnym elementem zmieniającym dotychczasowe działania naszej firmy była praca na jednej, wspólnej bazie operacyjnej wszystkich naszych oddziałów. Comarch CDN XL umożliwił optymalizację stanów magazynowych we wszystkich jednostkach przedsiębiorstwa oraz pozwoliła generować skonsolidowane, globalne zamówienia dla wszystkich naszych sklepów – mówi Jacek Toboła, prezes Zarządu JS Sp. z o.o.
Wdrożone zostały następujące moduły systemu Comarch CDN XL: Sprzedaż, Zamówienia, Księgowość, Środki Trwałe, CRM oraz Business Intelligence.

Rozwój branży, w której działa firma oraz wprowadzenie w JS Sp. z o.o. towarów w głębokim kodowaniu spowodował zwiększenie bazy danych przedsiębiorstwa o 20-30 proc. Obecnie w bazie danych jest ponad 100 tys. aktywnych kart towarowych, pomimo tego, szybkość dostępu do informacji została zachowana.

Platforma analityczna Business Intelligence umożliwia wykonywanie na bieżąco całościowych analiz, które pomagają kadrze zarządzającej podejmowanie codziennych decyzji biznesowych. Dzięki korzystaniu z jednej bazy można szybko reagować na potrzeby rynku, a zmiany są widoczne w jednej chwili w całej firmie. Praca poprzez połączenie terminalowe znacznie ułatwiła zarządzanie systemem z dowolnego miejsca z komputera, który posiada dostęp do Internetu. Z kolei zastosowanie kolektorów danych oraz indywidualnych rozwiązań wspomagających znacząco zautomatyzował i skrócił czas wykonywania procesu inwentaryzacji w sklepach i hurtowni.
Szybki rozwój sprzedaży internetowej dzięki Comarch CDN XL jest elementem, który intensywnie rozwijamy w naszym przedsiębiorstwie. Możliwość współpracy z dodatkowymi aplikacjami, stworzonymi specjalnie na nasze potrzeby, zapewnia nam ciągły wzrost sprzedaży i utrzymywanie wiodącej pozycji w tym segmencie rynku – dodaje Jacek Toboła.
Hurtowe Centrum Dystrybucji JS Sp. z o.o. z Lublina dystrybuuje bieliznę, rajstopy, skarpety oraz odzież na terenie całego kraju. Centrum Hurtowe JS Sp. z o.o. to 8,5 tys. mkw. samoobsługowej powierzchni ekspozycyjnej oraz magazynowej. Firma współpracuje z ponad 300 dostawcami, oferując szeroki wybór produktów. Ponadto JS Sp. z o.o. jest właścicielem sieci sklepów La Vantil – marki, która od podstaw została stworzona przez JS Sp. z o.o. La Vantil na terenie całej Polski posiada 11 salonów własnych oraz 4 salony franczyzowe. La Vantil, ze względu na powiązanie z Hurtowym Centrum Dystrybucji JS Sp. z o.o., oferuje ogromny wybór bielizny damskiej, męskiej, wyrobów pończoszniczych, kostiumów kąpielowych, piżam oraz szlafroków.

Źródło: Comarch

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top