loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
IFS: POLECAMY
POLECAMY
18 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 46 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

partnerzy raportu crm 2019

Bo do tanga trzeba dwojga: CRM i ERP. Z tej integracji płyną same korzyści

DSR

ERP i CRM to dwa najpopularniejsze systemy informatyczne eksploatowane przez polskie firmy. Zdarza się, że przedsiębiorstwa korzystają z obu rozwiązań nie integrując ich ze sobą. Zdaniem ekspertów, takie podejście ograbia je z licznych korzyści. Na połączeniu oprogramowania najbardziej skorzystają producenci z sektora spożywczego. Braną ta charakteryzuje się niewielkimi marżami, więc zwiększanie udziału w rynku przez obniżanie cen nie wchodzi w grę. W takiej sytuacją firmy muszą włożyć sporo energii w utrzymanie intratnych relacji biznesowych, a fuzja systemów ERP i CRM może okazać się dla nich zbawienna.

CZYTAJ WIĘCEJ

Sprzedaż obuwia z Comarch Retail

Przedsiębiorstwo handlowe Klaudia, należące do producenta obuwia – firmy Conhpol, zarządza siecią sklepów z Comarch Retail, jednym z szerokiej gamy produktów Comarch ERP.
 
 
 
Dynamiczny rozwój Conhpol spowodował, że Zarząd firmy zaczął coraz częściej myśleć o konieczności wdrożenia scentralizowanego i zintegrowanego narzędzia informatycznego, które pozwoli stymulować dalszy wzrost przedsiębiorstwa. Podjęto decyzję o wdrożeniu systemu IT w spółce należącej do Conhpol – firmie Klaudia.

Firma Klaudia poszukiwała rozwiązania, który pomoże w sprawnym zarządzaniu siecią sklepów, a także usystematyzuje procesy obsługi klienta i logistyczne. Ponadto specyfika branży retail wymagała od systemu ulepszenia przepływu informacji pomiędzy centralą a oddziałami firmy, dostępu do aktualnych danych przedsiębiorstwa, na bazie których Zarząd Conhpol może podejmować właściwe decyzje biznesowe, oraz analizy stanów magazynowych i rotacji towarów w poszczególnych oddziałach firmy czy też usprawnienia procesu obsługi klienta.

Wśród głównych czynników, które zadecydowały o wyborze systemu Comarch Retail, warto wymienić możliwość podglądu stanów magazynowych w innych oddziałach sieci sklepów czy też usprawnienie obsługi klienta przy stanowisku POS (Point of Sale), poprzez wykorzystanie nowoczesnego narzędzia, wyposażonego w intuicyjny i ergonomiczny interfejs, współpracujący z ekranami dotykowymi.
Dzięki wykorzystaniu rozwiązania z portfolio Comarch ERP – Comarch Retail, wszystkie informacje w obrębie sieci sklepów dostępne są we wspólnej bazie danych firmy, co umożliwia szybką reakcję i szybkie podejmowanie trafnych decyzji. Bardzo istotną zaletą tego systemu jest fakt, że dane nie muszą być wpisywane wielokrotnie, co w skali przedsiębiorstwa w znaczący sposób skraca czas potrzebny do zarejestrowania tych informacji i eliminuje ryzyko powstania pomyłek – mówi Klaudia Konopka, właściciel firmy.
W celu optymalnego wykorzystania Comarch Retail, firma Klaudia planuje wdrożenie zintegrowanej platformy ERP – Comarch ALTUM, będącej spójnym elementem centralnego systemu Comarch Retail. Tak zamodelowana struktura kompletnego oprogramowania pozwoli przedsiębiorstwu na jednoczesną obsługę sieci handlu detalicznego oraz innych obszarów działalności firmy.

Przedsiębiorstwo handlowe Klaudia zdecydowało się na zakup modułów Comarch Retail: Centrala, POS oraz BackOffice.
W myśl zasady, iż klient jest zawsze najważniejszy i musi zostać obsłużony na najwyższym poziomie, bez względu na okoliczności, Comarch Retail POS umożliwia prostą i szybką sprzedaż na stanowisku kasowym. Rozwiązanie jest ergonomiczne, i podobnie jak Comarch Retail Centrala i BackOffice można je dostosować do indywidualnych potrzeb sprzedawcy. Dzięki wdrożeniu rozwiązania zaproponowanego przez Comarch zwiększyliśmy szybkość obsługi klienta przy stanowisku kasowym o 30 proc., zachowując jej wysoki standard – mówi Klaudia Konopka.
Klaudia to spółka córka, należąca do rozpoznawalnej na rynku obuwniczym firmy produkcyjnej Conhpol, która działa na polskim rynku od 1978 roku. Przedsiębiorstwo Conhpol podąża za nowymi trendami, stosując coraz to lepsze materiały, nowe technologie i bogatą ofertę wzorniczą. Jego zaplecze stanowią nowoczesne budynki wraz z parkiem maszynowym. Obuwie produkowane przez Conhpol znajduje nabywców w Polsce, a także w Niemczech, Rosji, Wielkiej Brytanii, Litwie, Ukrainie, Mongolii, Kazachstanie, Słowacji i w Czechach. Całość produkcji wykonywana jest w zakładach na terenie Polski, a produkty firmy posiadają znak „Dajesz Pracę”. Conhpol posiada sieć czternastu sklepów w ośmiu województwach i szeroką sieć ekskluzywnych salonów współpracujących na terenie całej Polski.

Źródło: COMARCH

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top