loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
IFS: POLECAMY
POLECAMY
19 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 48 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

partnerzy raportu crm 2019

Bo do tanga trzeba dwojga: CRM i ERP. Z tej integracji płyną same korzyści

DSR

ERP i CRM to dwa najpopularniejsze systemy informatyczne eksploatowane przez polskie firmy. Zdarza się, że przedsiębiorstwa korzystają z obu rozwiązań nie integrując ich ze sobą. Zdaniem ekspertów, takie podejście ograbia je z licznych korzyści. Na połączeniu oprogramowania najbardziej skorzystają producenci z sektora spożywczego. Braną ta charakteryzuje się niewielkimi marżami, więc zwiększanie udziału w rynku przez obniżanie cen nie wchodzi w grę. W takiej sytuacją firmy muszą włożyć sporo energii w utrzymanie intratnych relacji biznesowych, a fuzja systemów ERP i CRM może okazać się dla nich zbawienna.

CZYTAJ WIĘCEJ

Comarch ERP w świecie marki PUMA

Puma Polska Sp. z o.o., przedstawiciel marki silnie związanej ze światem sportu, oferującej obuwie, odzież, bieliznę, stroje kąpielowe, akcesoria, wybrał system ERP Comarch CDN XL, jeden z szerokiej gamy produktów Comarch ERP.
Przed wdrożeniem systemu Comarch CDN XL, firma Puma Polska korzystała, przy obsłudze magazynu wzorów z innego systemu, który dodatkowo był wspomagany w obszarze logistyki przez arkusz programu Microsoft Office Excel. Takie rozwiązanie było bardzo czasochłonne oraz utrudniało sprawne zarządzanie magazynem wzorów i długością operacji magazynowych.

Priorytetem przy wdrożeniu nowego systemu informatycznego było zwiększenie satysfakcji klientów i pracowników firmy Puma Polska – poprzez poprawę jakości i skrócenia czasu realizacji zamówień, jak również pełną kontrolę nad wypożyczaniami wzorów materiałów handlowych na różne imprezy marketingowe, pokazy dla klientów oraz imprezy sportowe.

Poprzez wdrożenie systemu z oferty Comarch ERP – Comarch CDN XL, firma Puma Polska uzyskała spodziewany poziom integracji danych związanych z prowadzeniem wypożyczeń wzorów w ramach tzw. eventów marketingowych, kontrolą stanów magazynowych wzorów, zarz

ądzaniem magazynem wzorów oraz rozliczaniem kosztów wzorów dla potrzeb działu księgowości. Implementacja Comarch CDN XL skróciła czas obiegu informacji między poszczególnymi działami z wcześniej notowanych kilku roboczogodzin do szacunkowo kilku minut. Opracowano również elastyczny i otwarty na zmiany system raportowania oraz wykonano automat tworzenia backupu systemu celem właściwego zabezpieczenia danych.

Wdrożenie systemu z palety produktów Comarch ERP – Comarch CDN XL pozwoliło na szybki dostęp do informacji o aktualnych stanach magazynowych wzorów, co przyczyniło się do skrócenia czasu operacji obsługi zamówień marketingowych. Dzięki ewidencji dostaw i rozchodów w magazynie opartej na jednym systemie, firma uzyskała o wiele łatwiejszą i czytelniejszą kontrolę nad stanami i kosztami działań marketingowych, łącznie z wypożyczeniami towarów na eventy.
Comarch CDN XL pozwala nam śledzić w sposób ciągły łańcuch procesów, począwszy od rejestracji zapotrzebowania na wzory w działaniach marketingowych, poprzez import towarów, obsługę wydań i przyjęć oraz automatyczne generowanie księgowań kosztowych do systemu finansowego. System zapewnia nam kontrolę operacji magazynowych na poziomie pojedynczego egzemplarza wzoru przy wykorzystaniu kolektorów danych – mówi Artur Katarzyński, szef Działu Logistyki w firmie Puma Polska Sp. z o.o. – Uzyskaliśmy cenne narzędzie usprawniające procesy logistyczne oraz dające nad nimi pełną kontrolę – dodaje Artur Katarzyński.
PUMA od momentu powstania jest silnie związana ze światem sportu i wielkimi osiągnięciami sportowców. Inspiracje marki wywodzą się z fascynacji właśnie tymi wyczynami. Dzięki ciągłemu i aktywnemu rozwojowi od 1948 roku, przedsiębiorstwo PUMA zajmuje czołową pozycję w swojej branży. Obecnie PUMA produkuje nie tylko buty dla sportowców, ale również tradycyjne obuwie dla dzieci, kobiet i mężczyzn. Asortyment firmy jest szeroko rozbudowany. Oprócz obuwia sportowego obejmuje on również odzież, bieliznę, stroje kąpielowe, akcesoria.

Źródło: COMARCH

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top