loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
IFS: POLECAMY
POLECAMY
18 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 46 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

partnerzy raportu crm 2019

Bo do tanga trzeba dwojga: CRM i ERP. Z tej integracji płyną same korzyści

DSR

ERP i CRM to dwa najpopularniejsze systemy informatyczne eksploatowane przez polskie firmy. Zdarza się, że przedsiębiorstwa korzystają z obu rozwiązań nie integrując ich ze sobą. Zdaniem ekspertów, takie podejście ograbia je z licznych korzyści. Na połączeniu oprogramowania najbardziej skorzystają producenci z sektora spożywczego. Braną ta charakteryzuje się niewielkimi marżami, więc zwiększanie udziału w rynku przez obniżanie cen nie wchodzi w grę. W takiej sytuacją firmy muszą włożyć sporo energii w utrzymanie intratnych relacji biznesowych, a fuzja systemów ERP i CRM może okazać się dla nich zbawienna.

CZYTAJ WIĘCEJ

Lider internetowych sklepów z bielizną z pakietem ERP Comarch Altum

Kontri Sp. z o.o., jeden z największych w Polsce sklepów internetowych z bielizną, wielokrotnie nagradzany lider w kategorii e-sklepów z bielizną, z sukcesem uruchomił najnowszy produkt Comarch – inteligentną platformę ERP – Comarch ALTUM. Projekt wdrożenia systemu przeprowadziła firma T-Matic Grupa Computer Plus Sp. z o.o., Partner Comarch.
Od początku swojej działalności spółka Kontri korzystała z programu Comarch OPT!MA, który współpracował z dedykowaną aplikacją sklepu internetowego. Wraz z dynamicznym rozwojem przedsiębiorstwa, a także rynku ecommerce, na którym Kontri działa, podjęto decyzję o wdrożeniu nowego rozwiązania IT. Zarząd firmy w systemie informatycznym chciał odzwierciedlić wyprowcowane przez lata know-how firmy, oraz wdrożyć system, który umożliwia jego praktycznie nieograniczoną rozbudowę o rozwiązania funkcjonalne.
Zależało nam na systemie, który można łatwo rozbudować i dopasować do naszych potrzeb, który można bezproblemowo integrować z innymi systemami i który zapewnia automatyzację procesów oraz szerokie i rzetelne raportowanie zarządcze. Uznaliśmy, że najbardziej odpowiednim, spełniającym nasze oczekiwania, rozwiązaniem będzie Comarch ALTUM – mówi Andrzej Ciulkin, prezes Zarządu Kontri Sp. z o.o. – Wybór systemu Comarch ALTUM był decyzją gruntownie przemyślaną, strategiczną, na lata. Przemawiały za nim innowacyjność i elastyczność rozwiązania oraz reputacja jego producenta – dodaje Andrzej Ciulkin.
Platforma ERP Comarch ALTUM, poza standardowym wspieraniem zarządzania, służy w Kontri do obsługi bardzo unikalnych procesów biznesowych. Rozpiętość oferty, konieczność błyskawicznej wysyłki, zaawansowana współpraca z kontrahentami, różne formy płatności czy liczne promocje wymagają od rozwiązania informatycznego ponadprzeciętnej elastyczności. Dzięki ponadprzeciętnej otwartości Comarch ALTUM firma Kontri mogła zintegrować platformę z rozwiązaniami trzecimi, dopasując system do indywidualnych potrzeb spółki.

Obecnie system Comarch ALTUM pełni w Kontri rolę systemu centralnego, i jest zintegrowany z platformą Multi.commerce, obsługującą wszystkie serwisy WWW. W ramach wdrożenia systemu Comarch ALTUM, Kontri wykorzystuje funkcjonalności następujących modułów: Handel, Logistyka, Finanse i Księgowość, Workflow oraz Business Intelligence.
Aktualnie, ok. 50 proc. zamówień internetowych obsługiwanych jest w sposób zautomatyzowany. Przechodzą m.in. weryfikację finansową, handlową i produktową, a jedynym działem zaangażowanym w procesie ich realizacji jest magazyn, gdzie pracownicy – poza standardowym procesem kompletacji i weryfikacji – dołączają do przesyłki automatycznie wygenerowane przez system dokumenty. Docelowo planujemy, aby w sposób wystandaryzowany i zautomatyzowany obsługiwać ponad 80 proc. wszystkich zamówień – mówi Rafał Chraboł, dyrektor ds. Zarządzania Strategicznego w Kontri Sp. z o.o.
Platforma Comarch ALTUM została także rozbudowana o szereg nowych funkcji, m.in. dedykowane listy towarów i zamówień, mechanizmy automatycznej obsługi zamówień, optymalizację procesów magazynowych, integrację z systemami firm kurierskich czy integrację z systemami klasy ERP dostawców Kontri.

Źródło: COMARCH

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top