loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
IFS: POLECAMY
POLECAMY
19 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 48 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

partnerzy raportu crm 2019

Bo do tanga trzeba dwojga: CRM i ERP. Z tej integracji płyną same korzyści

DSR

ERP i CRM to dwa najpopularniejsze systemy informatyczne eksploatowane przez polskie firmy. Zdarza się, że przedsiębiorstwa korzystają z obu rozwiązań nie integrując ich ze sobą. Zdaniem ekspertów, takie podejście ograbia je z licznych korzyści. Na połączeniu oprogramowania najbardziej skorzystają producenci z sektora spożywczego. Braną ta charakteryzuje się niewielkimi marżami, więc zwiększanie udziału w rynku przez obniżanie cen nie wchodzi w grę. W takiej sytuacją firmy muszą włożyć sporo energii w utrzymanie intratnych relacji biznesowych, a fuzja systemów ERP i CRM może okazać się dla nich zbawienna.

CZYTAJ WIĘCEJ

System ERP dla cukierników

enova365 2016Firma BMS-G Sp. z o.o. z siedzibą w Wieliczce działa od 1991 roku w sektorze zaopatrzenia producentów pieczywa i wyrobów cukierniczych i jest jednym z wiodących przedsiębiorstw w branży na południu Polski. Realizacja głównych kierunków rozwoju przedsiębiorstwa wytyczonych przez właścicieli na najbliższe lata ma sprawić, że będzie ono mogło sprostać nie tylko wymogom unijnym, lecz przede wszystkim coraz to większym oczekiwaniom klientów. Zorientowanie w problemach z jakimi codziennie borykają się piekarze i cukiernicy pozwala na zdobycie wiedzy i poszukiwanie narzędzi umożliwiających te problemy rozwiązywać.
W 2009 roku Zarząd podjął decyzję o zakupie systemu informatycznego wspomagającego o usprawniającego zarządzanie.
Ofertę Sonety Sp. z o.o. – producenta oprogramowania enova – wybraliśmy przede wszystkim ze względu na jego funkcjonalność, możliwość dostosowania do indywidualnych potrzeb firmy, elastyczność i stabilność baz danych. Program pozwala nam na pracę z wieloma magazynami i zapewnia na bieżąco kontrolę nad dokumentami z każdego oddziału firmy. – mówi Prezes Zarządu BMS-G Sp. z o.o.
System enova obejmuje następujące obszary firmy: Handel, Księgowość, Magazyn, CRM, Ewidencja Środków Pieniężnych, Kadry i Płace. Ze względu na wielooddziałowość firmy program pracuje z wykorzystaniem usług terminalowych zaimplementowanych w systemie Windows Server 2008 R2. Dzięki tej funkcjonalności w enova pozwala na bieżący dostęp do dokumentów wystawionych w każdym oddziale firmy.
We wdrażaniu programu wspomagała nas firma bit.com, proces wdrażania przebiegał sprawnie, dzięki zaangażowaniu i profesjonalizmowi konsultantów. Uważam, że program enova jest nowoczesnym narzędziem pracy, a firma Soneta partnerem godnym polecenia. – mówi Prezes Zarządu BMS-G Sp. z o.o.
Źródło: www.enova.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top