loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
IFS: POLECAMY
POLECAMY
19 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 48 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

partnerzy raportu crm 2019

Bo do tanga trzeba dwojga: CRM i ERP. Z tej integracji płyną same korzyści

DSR

ERP i CRM to dwa najpopularniejsze systemy informatyczne eksploatowane przez polskie firmy. Zdarza się, że przedsiębiorstwa korzystają z obu rozwiązań nie integrując ich ze sobą. Zdaniem ekspertów, takie podejście ograbia je z licznych korzyści. Na połączeniu oprogramowania najbardziej skorzystają producenci z sektora spożywczego. Braną ta charakteryzuje się niewielkimi marżami, więc zwiększanie udziału w rynku przez obniżanie cen nie wchodzi w grę. W takiej sytuacją firmy muszą włożyć sporo energii w utrzymanie intratnych relacji biznesowych, a fuzja systemów ERP i CRM może okazać się dla nich zbawienna.

CZYTAJ WIĘCEJ

Balony, serpentyny i system ERP Comarch

GoDan, dystrybutor dekoracji imprezowych (m.in. balonów, czapeczek, serpentyn, strojów karnawałowych), wybrał rozwiązania Comarch OPT!MA, Comarch CDN XL oraz Comarch Retail. Prace wdrożeniowe przeprowadził zespół Comarch wraz z Partnerem Comarch – Centrum Rozwiązań Informatycznych ATR z Zielonej Góry.
Wraz z rozwojem i wzrostem sprzedaży, firma musiała poczynić kroki w kierunku wyboru optymalnego rozwiązania informatycznego. Od 2004 roku GoDan pracuje na systemie ERP Comarch CDN XL (moduły: Zamówienia, Sprzedaż, Import, Księgowość, Kompletacje, Środki Trwałe) oraz programie Comarch OPT!MA (moduł Płace i Kadry).

W związku z rozszerzeniem działalności przedsiębiorstwa o sieć sklepów detalicznych pod markami Enjoy i GoFun oraz planami jej rozwoju, firma wdrożyła w 2010 roku system Comarch Retail. Rozwiązanie IT dedykowane do kompleksowego zarządzania siecią sprzedaży detalicznej zostało zaimplementowane w dwóch otwartych sklepach (w centrach handlowych Złote Tarasy i Targówek w Warszawie) należących do GoDan. W czerwcu 2011 roku firma planuje otwarcie kolejnego.

Wśród procesów biznesowych, które zostały usprawnione poprzez wdrożenie rozwiązań Comarch, warto wymienić: realizację zamówień, obsługę importu i eksportu, a także współpracę z sieciami marketów, dzięki elektornicznej wymianie dokumentów, którą zapewnia ECOD. Dodatkowe zalety wdrożonych rozwiązań to możliwość tworzenia deklaracji INTRASTAT oraz współpraca z kolektorami danych.

Źródło: www.comarch.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top