loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

ZPC Vobro inwestują w system ERP

Asseco Business Solutions S.A. podpisała umowę na wdrożenie systemu Asseco Softlab ERP w Zakładach Produkcji Cukierniczej Vobro, zajmujących się produkcją słodyczy. Wdrożenie obejmie moduły: finansów i księgowości, logistyki i sprzedaży, produkcji, kadry i płace, CRM oraz magazynu wysokiego składowania z wykorzystaniem terminali ręcznych. W ramach kontraktu zostanie dostarczona infrastruktura sprzętowa i bazodanowa. Umowa obejmuje trzy obszary: licencję, wdrożenie oraz utrzymanie systemu.
Obecnie firma VOBRO nie posiada zintegrowanego systemu ERP. Wykorzystywane przez zakłady produkcyjne rozwiązania informatyczne wymagają unowocześnienia i zintegrowania, bowiem oparte są o wiele programów od różnych dostawców.

Asseco Softlab ERP, którego wdrożenie i utrzymanie w firmie VOBRO przewiduje podpisana umowa, to nowoczesny i w pełni zintegrowany system informatyczny, który wspomaga różne obszary działania przedsiębiorstwa. Pakiet modułów wchodzących w skład aplikacji ERP, który zostanie wdrożony w firmie VOBRO, obejmie:
  • Logistykę i Sprzedaż – w zakresie wspomagania całości logistyki wewnętrznej i zewnętrznej, sprzedaży krajowej i zagranicznej, hurtowej oraz detalicznej. System będzie obsługiwał także zamówienia odbiorców i dostawców oraz politykę cenową i rabatową, a także wspierał zarządzanie i optymalizację magazynu wysokiego składowania. Umożliwi współpracę z urządzeniami mobilnymi (aplikacje Mobile i terminale radiowe). Program pozwoli również na współpracę przez Internet.
  • Zarządzanie Produkcją – w obszarze zarządzania technologiami i recepturami, planowania, harmonogramowania i rozliczania produkcji, kompletacji, konfekcjonowania, współpracy z urządzeniami mobilnymi oraz urządzeniami produkcyjnymi.
  • Finanse i Księgowość – w zakresie zarządzania rozbudowanymi finansami i księgowością wraz z budżetowaniem i controllingiem. System umożliwi konsolidację danych, pozwoli na wykonywanie rozbudowanych analiz i raportów oraz eksport i import danych. Aplikacja współpracować będzie z urządzeniami mobilnymi oraz umożliwi dostęp przez Internet.
  • CRM – pozwalający na zarządzanie relacjami z klientem i wsparcie działań marketingowych.
  • Kadry i Płace – które będą oferować rozbudowane, elastyczne moduły kadrowo-płacowe z możliwością dostępu do wybranych danych przez Internet.
Zawarta umowa przewiduje wdrożenie systemu Asseco Business Solutions do końca 2011 roku.

Źródlo: www.assecobs.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top