loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
IFS: POLECAMY
POLECAMY
19 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 48 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

partnerzy raportu crm 2019

Bo do tanga trzeba dwojga: CRM i ERP. Z tej integracji płyną same korzyści

DSR

ERP i CRM to dwa najpopularniejsze systemy informatyczne eksploatowane przez polskie firmy. Zdarza się, że przedsiębiorstwa korzystają z obu rozwiązań nie integrując ich ze sobą. Zdaniem ekspertów, takie podejście ograbia je z licznych korzyści. Na połączeniu oprogramowania najbardziej skorzystają producenci z sektora spożywczego. Braną ta charakteryzuje się niewielkimi marżami, więc zwiększanie udziału w rynku przez obniżanie cen nie wchodzi w grę. W takiej sytuacją firmy muszą włożyć sporo energii w utrzymanie intratnych relacji biznesowych, a fuzja systemów ERP i CRM może okazać się dla nich zbawienna.

CZYTAJ WIĘCEJ

Zalando wybiera branżowy system ERP

Sklep internetowy Zalando (www.zalando.de), największy obuwniczy sklep internetowy w Niemczech, wykorzystuje Comarch Semiramis do planowania zasobów przedsiębiorstwa. Zalando poszukiwał systemu ERP przyjaznego dla użytkownika, które cechuje najnowocześniejsza technologia w połączeniu z branżowymi funkcjonalnościami oraz najwyższa wydajność przy niewielkich nakładach własnej pracy. Firma Zalando będzie korzystać z Semiramis oraz rozwiązania branżowego naszego partnera ImPuls AG: ImPuls fashion XL – Semiramis Inside – ‘Moda i Styl życia’.

Comarch Semiramis jest w stanie podołać wydajnościowym wymaganiom sklepu internetowego dzięki wysokiej skalowalności wbudowanej w architekturę systemu. Kolejnym ważnym oczekiwaniem klienta było spełnienie specyficznych wymogów branżowych takich jak obsługa artykułów w różnych kolorach i rozmiarach. Rozwiązanie branżowe Comarch Semiramis (ImPuls fashion XL) wywarło wrażenie na przedsiębiorstwie dzięki mapowaniu wszystkich opcji artykułu na każdym etapie procesu; od zamówienia do wydania i przygotowywania przez spedycję. Nowoczesny, graficzny interfejs użytkownika oraz w pełni internetowa technologia zwiększyły atrakcyjność produktu.

Projekt zakończony w ciągu trzech miesięcy

System wystartował we wrześniu, po zaledwie trzech miesiącach prac projektowo-wdrożeniowych (od momentu rozpoczęcia projektu do wejścia na rynek).

Prezes Zalando – Frank Biedka komentuje: - System i zespół ekspertów Comarch i ImPuls we współpracy z naszym zespołem specjalistów IT byli w pełni przekonujący. Cieszymy się na współpracę w przyszłości.

Rozwiązanie branżowe Comarch Semiramis pracuje (w tym projekcie) na systemie operacyjnym Linux przy wykorzystaniu bazy danych Oracle Enterprise.

Zalando to innowacyjne przedsięwzięcie e-commerce, które specjalizuje się w sprzedaży wysokiej jakości marek obuwia. Oprócz obuwia damskiego, męskiego i dziecięcego, sklep sprzedaje również odzież najlepszych marek.

Założona w 2008 roku w Berlinie firma jest obecnie największym w Niemczech obuwniczym sklepem internetowym, oferującym przy tym pakiet usług specjalnych – darmowa wysyłka i zwroty, darmowa infolinia oraz 100 dni na zwrot wszystkich produktów, z których wszystkie są tak zaprojektowane, aby zakupy on-line były bezpiecznym i całkowicie bezstresowym doświadczeniem.

Źródło: www.comarch.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top