loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
IFS: POLECAMY
POLECAMY
19 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 48 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

partnerzy raportu crm 2019

Bo do tanga trzeba dwojga: CRM i ERP. Z tej integracji płyną same korzyści

DSR

ERP i CRM to dwa najpopularniejsze systemy informatyczne eksploatowane przez polskie firmy. Zdarza się, że przedsiębiorstwa korzystają z obu rozwiązań nie integrując ich ze sobą. Zdaniem ekspertów, takie podejście ograbia je z licznych korzyści. Na połączeniu oprogramowania najbardziej skorzystają producenci z sektora spożywczego. Braną ta charakteryzuje się niewielkimi marżami, więc zwiększanie udziału w rynku przez obniżanie cen nie wchodzi w grę. W takiej sytuacją firmy muszą włożyć sporo energii w utrzymanie intratnych relacji biznesowych, a fuzja systemów ERP i CRM może okazać się dla nich zbawienna.

CZYTAJ WIĘCEJ

Muszkieterowei na drodze innowacyjności

Sieć Intermarché (SCA PR Polska Sp. z o.o.), wchodząca w skład Grupy Muszkieterów, podjęła zdecydowane działania w kierunku usprawnienia procesu wymiany informacji o produktach ze swoimi dostawcami. Podstawowa zmiana dotyczy elektronizacji przepływu danych poprzez zastosowanie certyfikowanego katalogu elektronicznego pracującego w Globalnej Sieci Synchronizacji Danych (GDSN).
Jest to pierwsza sieć supermarketów spożywczo-przemysłowych w Polsce, która postawiła na wysoką efektywność i jakość w pozyskiwaniu danych podstawowych.

Głównym celem projektu jest ujednolicenie i podniesienie jakości danych o produktach w ramach łańcucha dostaw. Dotychczasowy sposób tworzenia oraz obsługi kart produktowych generował dużą pracochłonność i często był przyczyną nieścisłości i różnic pomiędzy danymi posiadanymi przez strony zaangażowane w proces zakupowy. Wykorzystanie rozwiązań informatycznych, które tworzą jeden punkt dostępu i odbioru danych, a dodatkowo je weryfikują, umożliwia uniknięcie tych problemów.

Projekt obejmuje dwa etapy: w pierwszym dostawcy mają możliwość gromadzenia i walidacji danych o produktach w katalogu elektronicznym i generowania kart produktowych, w drugim nastąpi eliminacja kart produktowych na rzecz w pełni automatycznego pobierania danych przez system wewnętrzny Intermarché .

Projekt realizowany jest z wykorzystaniem zintegrowanego rozwiązania Comarch ECOD SA2 Produkty, oferowanego przy współpracy firm SA2 Wordlsync Polska, dostawcy usług katalogowych i Comarch, operatora Platformy Comarch ECOD.

Źródło: www.comarch.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top