loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
IFS: POLECAMY
POLECAMY
19 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 48 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

partnerzy raportu crm 2019

Bo do tanga trzeba dwojga: CRM i ERP. Z tej integracji płyną same korzyści

DSR

ERP i CRM to dwa najpopularniejsze systemy informatyczne eksploatowane przez polskie firmy. Zdarza się, że przedsiębiorstwa korzystają z obu rozwiązań nie integrując ich ze sobą. Zdaniem ekspertów, takie podejście ograbia je z licznych korzyści. Na połączeniu oprogramowania najbardziej skorzystają producenci z sektora spożywczego. Braną ta charakteryzuje się niewielkimi marżami, więc zwiększanie udziału w rynku przez obniżanie cen nie wchodzi w grę. W takiej sytuacją firmy muszą włożyć sporo energii w utrzymanie intratnych relacji biznesowych, a fuzja systemów ERP i CRM może okazać się dla nich zbawienna.

CZYTAJ WIĘCEJ

MIREX wdroży system ERP firmy ASSECO

Asseco Business Solutions podpisała z firmą Mirex Sp. z o.o., umowę na wdrożenie kompleksowego rozwiązania Asseco SOFTLAB ERP. To druga, po implementacji mobilnego systemu Asseco EBI Mobile, umowa ze śląską spółką obejmująca wdrożenie produktów marki Asseco Business Solutions wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwem. Zakończenie projektu planowane jest na grudzień tego roku.
Umowa pomiędzy Asseco Business Solutions i firmą Mirex Sp. z o.o. obejmuje uruchomienie rozwiązania wspierającego kompleksowe zarządzanie całością przedsiębiorstwa, opartego na systemie Asseco SOFTLAB ERP. Projekt zakłada instalację systemu obejmującego obsługę obszarów: logistyki i sprzedaży, finansów i księgowości oraz zarządzania środkami trwałymi. Wdrożenie ma na celu poprawę funkcjonowania organizacji poprzez integrację kluczowych procesów biznesowych. Zakłada wspomaganie pracy przedstawicieli handlowych i wsparcie zarządzania polityką cenową, automatyzację procesu sprzedaży oraz optymalizację pracy magazynu.

Rozwiązanie Asseco SOFTLAB ERP zostanie zintegrowane z wykorzystywanym przez Mirex systemem mobilnym, dzięki czemu możliwe będzie współdzielenie danych o klientach, towarach i cennikach pomiędzy użytkownikami obu systemów, dostęp do rozrachunków oraz możliwość rejestracji zamówień. Wdrożony system ERP dostępny będzie na 30 stanowiskach. Wdrożenie realizuje Biuro w Krakowie firmy Asseco Business Solutions, obsługujące klientów w Małopolsce i na Śląsku.

Mirex Sp. z o.o. to dystrybutor produktów żywnościowych, przede wszystkim soków, napojów, wód mineralnych i piwa, sprzedający produkty m.in. takich producentów jak Maspex, Tymbark, Żywiec Zdrój, Hoop, Ustronianka, Muszyna Zdrój, Muszynianka, Nałęczowianka, Cisowianka, Jurajska, Carlsberg Polska, Grupa Żywiec, Kompania Piwowarska, Dilmah, Podravka czy Red Bull. Firma działa na obszarze województwa małopolskiego i śląskiego. Do szerokiego grona odbiorców Mirex należą uznane sieci handlowe, jak również małe i duże sklepy, kioski, restauracje, kawiarnie, stacje paliw itp. Obecnie firma współpracuje z około 2 tysiącami klientów.
Wybraliśmy Asseco SOFTLAB ERP, bo to jeden z najbardziej rozpoznawalnych systemów wspomagających zarządzanie firmą. Ważna była dla nas jego elastyczność i skalowalność, pozwalająca na dopasowanie struktury systemu do indywidualnych procesów i specyfiki działania naszego przedsiębiorstwa. Istotne były również możliwości techniczne aplikacji, pozwalające miedzy innymi na wdrożenie systemu w różnych architekturach sieciowych w sieciach rozległych oraz połączenie ze specjalizowanym oprogramowaniem i urządzeniami – powiedział Jarosław Zielewski, dyrektor IT w firmie Mirex Sp. z o.o..
Źródło: www.assecobs..pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top