loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

IT.Integro wdraży system ERP w branży spożywczej

itintegro logo2015IT.integro – Centrum wdrożeń ERP - zakończyło wdrożenie u kolejnego klienta z branży spożywczej – firmy ULDO Polska. Tym samym potwierdza to mocną pozycję i profesjonalizm firmy IT.integro w rozwiązaniach Microsoft Dynamics.
Wdrożenie w firmie ULDO było bardzo ciekawe ze względu na wymagania, jakie przed nami przedstawił Klient. Przed wdrożeniem systemu Microsoft Dynamics NAV 5.0 postawiono dwa zadania – pierwsze to wdrożenie podstawowych funkcjonalności ERP (finanse, zakup, sprzedaż, magazyn, podstawowa produkcja), dzięki której firma mogła zoptymalizować (poprawić) podstawowe procesy biznesowe.

Drugim zadaniem było wdrożenie m.in. dodatkowej funkcjonalności zarządzania logistyką firmy, czyli umożliwienie obsługi przyjęcia i wydania zapasów przy wykorzystaniu skanerów kodów kreskowych. Dzięki temu zmniejszyła się ilość pomyłek oraz skrócił się czas obsługi magazynowej. Kolejną ciekawą funkcją dodatkową było wdrożenie planowania zamówień zakupu – jest to szczególnie ważne wymaganie dla firmy produkcyjnej, gdzie optymalizacja obszaru zakupów daje największe korzyści finansowe dla przedsiębiorstwa, a to bezpośrednio przyczynia się do zwrotu z inwestycji w Microsoft Dynamics NAV. Dodatkowo zostały wdrożone dwie warte wymienienia standardowe funkcje Microsoft Dynamics dla branży spożywczej, a są nimi zarządzanie partią oraz zarządzanie recepturami.

ULDO wykorzystało też szerokie możliwości zarządzania kontaktami z klientami, które daje najnowsza wersja  systemu ERP Microsoft Dynamics NAV. Obecnie przedstawiciele handlowi Klienta wszystkie elementy swojej pracy uzupełniają w NAV (Oferty, Zamówienia, Spotkania, Zadania), co pozwala zarządzającym na bieżąco śledzić ich pracę. Uldo Polska działa w Polsce dopiero od 2 lat, ale już przez ten czas zyskało uznanie na naszym rynku. Firma wywodzi się z Uldo Backmittel (Niemcy), które powstało w 1960 roku. Przez kilka lat działało jako średniej wielkości producent surowców piekarniczych i cukierniczych. W latach osiemdziesiątych przyszedł jednak boom - prowadzenie firmy przejął Walter Feucht, obecny prezes i twórca sukcesu Uldo. Od roku 1996 Uldo działa również aktywnie na kontynencie amerykańskim. Punktem wyjścia dla skutecznego wejścia na rynek była bliska współpraca z firmą MIWE USA. Dzisiaj Uldo Bases & Conditioners w Miami oferuje wiodące na rynku amerykańskim środki wypiekowe oraz rozwiązania zmierzające do poprawy jakości i trwałości pieczywa. Jednym z odbiorców tych wysokiej jakości środków jest bardzo znany producent pizzy.

Dla Firmy Uldo jakość i higiena są wartościami, które mają zasadnicze i priorytetowe znaczenie.

Udaje się to dzięki najwyższym standardom jakości stosowanym na każdym etapie cyklu produkcyjnego dzięki wdrożonym systemom ISO 9001:2008 oraz HACCP. Rezultat – najwyższa jakość oferowanych wyrobów piekarniczych, bezpieczeństwo dla konsumentów oraz tysiące zadowolonych klientów.

Źródło: www.it.integro.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top