loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
IFS: POLECAMY
POLECAMY
19 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 48 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

partnerzy raportu crm 2019

Bo do tanga trzeba dwojga: CRM i ERP. Z tej integracji płyną same korzyści

DSR

ERP i CRM to dwa najpopularniejsze systemy informatyczne eksploatowane przez polskie firmy. Zdarza się, że przedsiębiorstwa korzystają z obu rozwiązań nie integrując ich ze sobą. Zdaniem ekspertów, takie podejście ograbia je z licznych korzyści. Na połączeniu oprogramowania najbardziej skorzystają producenci z sektora spożywczego. Braną ta charakteryzuje się niewielkimi marżami, więc zwiększanie udziału w rynku przez obniżanie cen nie wchodzi w grę. W takiej sytuacją firmy muszą włożyć sporo energii w utrzymanie intratnych relacji biznesowych, a fuzja systemów ERP i CRM może okazać się dla nich zbawienna.

CZYTAJ WIĘCEJ

Ekskluzywna galentaria skórzana i system ERP

Wittchen S.A., lider na rynku ekskluzywnej galanterii skórzanej, będzie korzystać z systemu ERP Microsoft Dynamics AX 2009, wdrażanego przez Columbus IT. Projekt, refundowany z Programu Operacyjnego „Innowacyjna Gospodarka”, obejmie m.in. zarządzanie finansami, gospodarkę magazynową i zakupy, WMS oraz sprzedaż detaliczną.
Obecnie w Polsce Wittchen posiada 50 salonów, które są zlokalizowane na terenie całej Polski zarówno w dużych aglomeracjach, jak i mniejszych miastach.
Zarządzanie tak rozległą siecią handlową wymaga szerokiego wsparcia i zautomatyzowania wielu procesów w firmie. Jednym z takich priorytetów, który chcemy wprowadzić w nowym rozwiązaniu, będzie kontrola dynamiki sprzedaży w czasie rzeczywistym i analizowanie kosztów wprowadzania kolekcji na lokalne rynki – mówi Paweł Urbaniak członek Zarządu Wittchen.
W tym celu Columbus IT zintegruje system ERP z oprogramowaniem TP.net Wincor Nixdorf do obsługi urządzeń POS w salonach Wittchen.
Dynamiczny przepływ danych z salonów do centrali firmy, umożliwi menedżerom bieżący podgląd stanów sklepowych i magazynowych oraz tworzenie, śledzenie i planowanie obrotu kolekcjami. Wiedza ta przełoży się na większe przychody ze sprzedaży w przeliczeniu na jeden m. kw. To z jednej strony, a z drugiej, pozwoli zmniejszyć koszty wprowadzania kolekcji na rynek i tym samym podnieść wielkość marży - wyjaśnia Michał Zelik, key account manager Columbus IT.
Jeśli np., w kilku salonach Wittchen w danym regionie, dynamika popytu gwałtownie wzrośnie, menedżer będzie mógł szybko zareagować, sprawdzając jak zachowują się klienci w pozostałych regionach. Wiedząc, że trend jest wszędzie taki sam, lider rynkowy może dokładnie zaplanować, jakie kolekcje, w jakiej liczbie i do jakich salonów powinny zostać dostarczone – dodaje Michał Słabowski, project manager Columbus IT Nowe rozwiązanie Columbus IT zautomatyzuje ponadto zarządzanie m.in. płatnościami i rozliczanie kosztów, księgowanie oraz weryfikację wszystkich przychodzących i wychodzących dokumentów (np. faktur importowych i wewnątrz unijnych) oraz raportów potwierdzających wydanie kolekcji z magazynu do konkretnego salonu Wittchen. Tym samym ryzyko popełnienia błędu przy zarządzaniu dokumentami zostanie zredukowane do minimum.

Źródło: www.columbusit.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top