loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
IFS: POLECAMY
POLECAMY
19 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 48 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

partnerzy raportu crm 2019

Bo do tanga trzeba dwojga: CRM i ERP. Z tej integracji płyną same korzyści

DSR

ERP i CRM to dwa najpopularniejsze systemy informatyczne eksploatowane przez polskie firmy. Zdarza się, że przedsiębiorstwa korzystają z obu rozwiązań nie integrując ich ze sobą. Zdaniem ekspertów, takie podejście ograbia je z licznych korzyści. Na połączeniu oprogramowania najbardziej skorzystają producenci z sektora spożywczego. Braną ta charakteryzuje się niewielkimi marżami, więc zwiększanie udziału w rynku przez obniżanie cen nie wchodzi w grę. W takiej sytuacją firmy muszą włożyć sporo energii w utrzymanie intratnych relacji biznesowych, a fuzja systemów ERP i CRM może okazać się dla nich zbawienna.

CZYTAJ WIĘCEJ

Francuski gigant z polskim systemem ERP

Auchan Telecom – spółka zależna Auchan Group, działająca na rynku telefonii mobilnej, wybrała system ERP Comarch ALTUM. Operator oferujący usługi wirtualnej telefonii komórkowej, należący do działającej w 12 krajach francuskiej sieci hipermarketów, powierzył Comarch ALTUM wsparcie wszelkich procesów biznesowych związanych z bieżącą działalnością firmy, w ramach różnych działów i na różnych poziomach organizacyjnych.
 
Wdrożona w Auchan Telecom innowacyjna platforma biznesowa Comarch ALTUM jest odpowiedzialna za kompleksową, bezbłędną i płynną obsługę procesu zakupu oraz dostarczania niematerialnych produktów, takich jak kody pin, gry i wiele innych usług mobilnych. System ERP wspiera także procesy weryfikacji faktur od dostawców, obsługi faktur wystawianych dla klientów oraz związane z nimi procesy księgowe.

Kluczowymi czynnikami, które przesądziły o wdrożeniu Comarch ALTUM, były jego otwarta architektura, gwarantująca pełną kompatybilność ze środowiskiem IT w Auchan, a także komplementarne rozwiązanie dla przemysłu telekomunikacyjnego, już wcześniej zaproponowane i wdrożone przez Comarch.
Dzięki pełnej dostępności interfejsu programistycznego API oraz możliwości wykorzystania narzędzia Business Process Management, stanowiącego platformę integracji i automatyzacji procesów biznesowych, możliwe było stworzenie rozwiązania w pełni odpowiadającego skomplikowanym wymaganiom klienta – wyjaśnia Kamil Góral, Product Manager Comarch ALTUM.
Jednym z priorytetów dla Auchan Telecom jest zapewnienie bezproblemowej i bezpiecznej obsługi ponad 25 tys. transakcji każdego dnia. Comarch ALTUM wspiera procesy zakupu, dostawy i dystrybucji produktów do klientów pośrednich (przeszło 800 supermarketów, hipermarketów i sklepów, należących do 15 sieci handlowych) oraz finalnych użytkowników telefonii komórkowej A-Mobile.
Wdrożenie systemu umożliwiło automatyzację dużej ilości procesów, do tej pory wykonywanych manualnie przez pracowników. Obecnie wszystko dzieje się automatycznie, a my możemy te procesy łatwo konfigurować, sterując ich parametrami. Integracja z dotychczas wykorzystywanymi rozwiązaniami IT, a także z systemami naszych dostawców i odbiorców, pozwoliła znacząco zredukować koszty operacyjne oraz lepiej zarządzać całością procesów biznesowych – mówi Mathieu Abt, Dyrektor Działu IT w Auchan Group.
Auchan Telecom wchodzi w skład Grupy Auchan – jednej z największych sieci handlowych na świecie (przeszło 1220 hiper – i supermarketów, o obrotach około 40 mld euro). Auchan Telecom działa na rynku pod marką A-Mobile i należy do tzw. wirtualnych operatorów komórkowych (MVNO). Oferuje swoim klientom usługi związane z telefonią komórkową: pakiety abonamentowe (post-paid), karty doładowujące (pre-paid) oraz usługi dostępu do internetu.

Źródło: www.comarch.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top