loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
IFS: POLECAMY
POLECAMY
19 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 48 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

partnerzy raportu crm 2019

Bo do tanga trzeba dwojga: CRM i ERP. Z tej integracji płyną same korzyści

DSR

ERP i CRM to dwa najpopularniejsze systemy informatyczne eksploatowane przez polskie firmy. Zdarza się, że przedsiębiorstwa korzystają z obu rozwiązań nie integrując ich ze sobą. Zdaniem ekspertów, takie podejście ograbia je z licznych korzyści. Na połączeniu oprogramowania najbardziej skorzystają producenci z sektora spożywczego. Braną ta charakteryzuje się niewielkimi marżami, więc zwiększanie udziału w rynku przez obniżanie cen nie wchodzi w grę. W takiej sytuacją firmy muszą włożyć sporo energii w utrzymanie intratnych relacji biznesowych, a fuzja systemów ERP i CRM może okazać się dla nich zbawienna.

CZYTAJ WIĘCEJ

7 milowe wsparcie i rozwój w Galmarze

Od grudnia br. 7milowy z Grupy BCC świadczy obsługę serwisową systemu ERP SAP w Galmar. Usługa polega na wsparciu użytkowników w jego bieżącej eksploatacji i rozwoju systemu.


Serwis SAP to kolejny etap współpracy producenta systemów uziemień ze spółkami z Grupy BCC.

Galmar korzysta ze SPRINT – dostarczonego przez 7milowy gotowego systemu ERP dla firm średniej wielkości. System jest utrzymywany i administrowany w centrum przetwarzania danych BCC.

Za realizację usług objętych nowym kontraktem odpowiada Centrum Kompetencyjne SPRINT – dedykowany zespół konsultantów, wyspecjalizowany w serwisie i rozwoju SAP w firmach średniej wielkości.

Niezależnie od tego, czy klient korzysta ze SPRINT, czy też z rozwiązania SAP dostarczonego przez innego partnera, potrzeby związane z utrzymaniem i rozwojem SAP w firmie średniej wielkości są podobne. W obu przypadkach klient zyskuje w 7milowym kompetentnego partnera, zapewniającego wszystko co potrzebne, by użytkowany system SAP wspierał rozwój firmy - mówi Norbert Wierbiłowicz, Dyrektor Konsultingu w 7milowy.

Usługa serwisowa w Galmar realizowana jest na podstawie stałej, miesięcznej opłaty w formie abonamentu. W ramach kontraktu ustalone zostały m.in. warunki SLA dotyczące godzin dostępności konsultantów, czasu reakcji na zgłoszenie oraz czasu rozwiązania problemów.

Źródło: www.7milowy.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top