loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
IFS: POLECAMY
POLECAMY
19 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 48 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

partnerzy raportu crm 2019

Bo do tanga trzeba dwojga: CRM i ERP. Z tej integracji płyną same korzyści

DSR

ERP i CRM to dwa najpopularniejsze systemy informatyczne eksploatowane przez polskie firmy. Zdarza się, że przedsiębiorstwa korzystają z obu rozwiązań nie integrując ich ze sobą. Zdaniem ekspertów, takie podejście ograbia je z licznych korzyści. Na połączeniu oprogramowania najbardziej skorzystają producenci z sektora spożywczego. Braną ta charakteryzuje się niewielkimi marżami, więc zwiększanie udziału w rynku przez obniżanie cen nie wchodzi w grę. W takiej sytuacją firmy muszą włożyć sporo energii w utrzymanie intratnych relacji biznesowych, a fuzja systemów ERP i CRM może okazać się dla nich zbawienna.

CZYTAJ WIĘCEJ

Blachotrapez stawia na system ERP CDN XL

W lipcu 2009 roku Comarch pozyskał jeden z największych tegorocznych kontraktów - wdrożenie systemu ERP Comarch CDN XL w firmie produkcyjno-handlowej BLACHOTRAPEZ, uznanego na rynku zarówno polskim jak i międzynarodowym producenta pokryć dachowych.

W lipcu 2009 roku Comarch pozyskał jeden z największych tegorocznych kontraktów - wdrożenie systemu ERP Comarch CDN XL w firmie produkcyjno-handlowej BLACHOTRAPEZ, uznanego na rynku zarówno polskim jak i międzynarodowym producenta pokryć dachowych. Dynamiczny rozwój i aspiracje na przyszłość skłoniły właściciela spółki Blachotrapez do zmiany systemu zarządzania na bardziej efektywny. Nowe oprogramowanie ma za zadanie optymalizować procesy biznesowe oraz umożliwiać raportowanie ze wszystkich obszarów działalności firmy. Od kilku lat spółka z powodzeniem korzystała z systemu Comarch Klasyka, dlatego też decydując się na zmianę wybrała tego samego, sprawdzonego dostawcę, oraz produkt Comarch CDN XL, który w pierwszej połowie 2009 roku został wdrożony już u ponad 180 Klientów.

Konsekwentna strategia rozwoju naszych produktów sprawia, że rozwiązania Comarch stają się w Polsce standardem w klasie oprogramowania ERP. Blachotrapez to kolejna firma z branży producentów pokryć dachowych, która zdecydowała się na wdrożenie systemu Comarch CDN XL. Potwierdza to fakt, iż rozwiązanie to umacnia swoją pozycję nie tylko w segmencie średnich i dużych firm handlowo-usługowych, ale również zyskuje uznanie wśród firm o profilu produkcyjnym. Kompleksowość naszych rozwiązań oraz niespotykana na rynku relacja jakości do ceny powodują, że niezmiennie od kilku lat Comarch CDN XL jest najchętniej kupowanym systemem klasy ERP w Polsce – mówi Arkadiusz Zub, Dyrektor Sprzedaży ERP, Comarch SA.

Projekt wdrożenia zakłada, iż produkcyjny start systemu w BLACHOTRAPEZ nastąpi w styczniu 2010 roku. Oprócz standardowej funkcjonalności z zakresu obsługi Finansów, Sprzedaży, Zamówień, CRM, Importu oraz Serwisu i Remontów implementacja obejmie także Produkcję, Magazyn Wysokiego Składowania, oraz Business Intelligence.

Wdrożenie systemu ERP zapewni firmie Blachotrapez pełną kontrolę procesu rejestracji zamówień sprzedaży spływających z ponad 85 punktów zlokalizowanych na terenie całej Polski, redukcję czasu wprowadzania zamówienia, ścisły nadzór planowanego oraz faktycznego zużycia surowca. Business Intelligence natomiast wesprze raportowanie kluczowych dla firmy informacji oraz ich dogłębną analizę w wielu aspektach.

Blachotrapez T. J. Luberda Sp. j. rozpoczął swą działalność jako zakład dekarski w 1970 roku wykonując wszystkie prace we własnym warsztacie. Dziś firma składa się z czterech nowoczesnych zakładów produkcyjnych zatrudniających 400 pracowników, własnego taboru samochodowego, największej w Polsce sieci sprzedaży oraz dwóch biur handlowych obsługujących klientów hurtowych. Ponadto charakteryzuje się silnie rozwijającym eksportem do Rumunii, Czech, Słowacji oraz na Węgry.

Źródło: www.comarch.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top