loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
IFS: POLECAMY
POLECAMY
18 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 46 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

partnerzy raportu crm 2019

Bo do tanga trzeba dwojga: CRM i ERP. Z tej integracji płyną same korzyści

DSR

ERP i CRM to dwa najpopularniejsze systemy informatyczne eksploatowane przez polskie firmy. Zdarza się, że przedsiębiorstwa korzystają z obu rozwiązań nie integrując ich ze sobą. Zdaniem ekspertów, takie podejście ograbia je z licznych korzyści. Na połączeniu oprogramowania najbardziej skorzystają producenci z sektora spożywczego. Braną ta charakteryzuje się niewielkimi marżami, więc zwiększanie udziału w rynku przez obniżanie cen nie wchodzi w grę. W takiej sytuacją firmy muszą włożyć sporo energii w utrzymanie intratnych relacji biznesowych, a fuzja systemów ERP i CRM może okazać się dla nich zbawienna.

CZYTAJ WIĘCEJ

Słodki start pakietu ERP w MM Brown

MM Brown Polska sp. z o.o. Sp.K. właściciel marki Chocolissimo wybrał system ERP Microsoft Dynamics NAV do wdrożenia w swojej firmie.


Wdrożenie odbywa się w nietypowej branży – konfekcji słodyczy. Firma MM Brown Polska prowadzi sklep internetowy oferujący szeroki wybór luksusowych czekoladek i innych wyrobów z czekolady oraz bardzo nowatorski pomysł na prezent – czyli czekoladowy telegram. W związku z bardzo zindywidualizowanym sposobem realizacji każdego zlecenia firma szukała elastycznego systemu ERP, który w najpełniejszy sposób sprosta jej oczekiwaniom.

Ze względu na użycie w procesie produkcji artykułów spożywczych wybierany system musiał wspierać firmę w zakresie śledzenia partii towarów oraz kontroli jakości. Kolejnym wymaganym elementem było wspomaganie prowadzenia sklepu internetowego. Jest to nowy kanał sprzedaży, więc zintegrowany system po prostu musi ten proces także obsługiwać. Ze sprzedażą przez Internet wiąże się także system dystrybucji i płatności – musi być odpowiednio wydajny, żeby obsłużyć wielu jednoczesnych zamawiających, a także proces wysyłek.

MM Brown Polska bardzo starannie szukało partnera wdrażającego system ERP. Braliśmy pod uwagę kilka systemów, ale ostateczny wybór padł na NAV. Szczególną wagę przykładaliśmy do pełnej analizy przedwdrożeniowej, gdyż zdajemy sobie sprawę, że od właściwego określenia procesów zależy dobre zaprojektowanie systemu. IT.integro pokazało nam, iż zna się na rzeczy i to właśnie oni zostali naszym partnerem w tym wdrożeniu - powiedział Marcin Gadulski, Prezes MM Brown Polska.

Zakres wdrożenia obejmuje finanse, sprzedaż i zakupy, zarządzanie magazynem, produkcję oraz marketing i zarządzanie relacjami z klientem (CRM).

MM Brown sp. z o.o. Sp.K. jest dystrybutorem luksusowych czekoladek, pralinek, zestawów, czekolad do picia i innych pyszności wytwarzanych z czekolady. Obsługuje zarówno klientów indywidualnych jak i firmowych. Na potrzeby sprzedaży firma stworzyła sklep internetowy i jest on obecnie mocno rozwijanym kanałem dystrybucji. Bardzo nowatorskim produktem MM Brown Polska jest „czekoladowy telegram” – informacja ułożona z kostek czekolady z wytłoczonymi literkami przesyłana kurierem bezpośrednio do odbiorcy. Z powodu tak szerokiej gamy towarów jak i nietypowych usług kierownik projektu ze strony IT.integro – Bogusław Błochowiak - ocenia to wdrożenie jako bardzo wymagające, ale i niezwykle ciekawe.

Źródło: www.it.integro.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top