loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
IFS: POLECAMY
POLECAMY
19 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 48 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

partnerzy raportu crm 2019

Bo do tanga trzeba dwojga: CRM i ERP. Z tej integracji płyną same korzyści

DSR

ERP i CRM to dwa najpopularniejsze systemy informatyczne eksploatowane przez polskie firmy. Zdarza się, że przedsiębiorstwa korzystają z obu rozwiązań nie integrując ich ze sobą. Zdaniem ekspertów, takie podejście ograbia je z licznych korzyści. Na połączeniu oprogramowania najbardziej skorzystają producenci z sektora spożywczego. Braną ta charakteryzuje się niewielkimi marżami, więc zwiększanie udziału w rynku przez obniżanie cen nie wchodzi w grę. W takiej sytuacją firmy muszą włożyć sporo energii w utrzymanie intratnych relacji biznesowych, a fuzja systemów ERP i CRM może okazać się dla nich zbawienna.

CZYTAJ WIĘCEJ

O'NEILL z prekonfigurowanym systemem ERP

Firma Lawson Software poinformowała o podpisaniu umowy z firmą O’Neill Europe, z siedzibą w Warmond w Holandii, na wdrożenie rozwiązania Lawson Fashion, wchodzącego w skład systemu ERP Lawson M3 Enterprise Management. Firma wykorzysta rozwiązanie firmy Lawson do wsparcia sieci salonów sprzedaży na terenie Europy


Lawson Fashion pomaga firmom synchronizować popyt z podażą, dzięki czemu mogą one szybciej reagować na zmieniające się warunki rynkowe, a przez to zwiększać swoją rentowność. Dokumenty dotyczące pierwszego etapu dwuczęściowej umowy zostały podpisane w pierwszym kwartale roku finansowego 2009 firmy Lawson, który zakończył się 31 sierpnia 2008 roku. Druga część umowy została podpisana w drugim kwartale, który kończy się 31 listopada 2008 roku.

Projekt obejmuje kompleksowe wdrożenie systemu ERP Lawson M3 zawierającego aplikacje Lawson Fashion i Lawson Smart Office. Rozwiązanie zostanie uruchomione na platformie IBM System i. W pierwszej kolejności wdrożenie będzie przeprowadzone w Holandii, a następnie w filiach firmy O’Neill w Belgii, Niemczech i Francji. Początkowo system będzie obsługiwał około 140 użytkowników. Rozwiązanie Lawson Fashion ma pomóc firmie O’Neill w zapewnieniu wyższej jakości obsługi klienta, krótszego czasu wprowadzenia nowych produktów na rynek oraz większej przejrzystości i lepszej precyzji kluczowych danych biznesowych.

Jednym z naszych celów jest obniżenie poziomu złożoności istniejącej infrastruktury oraz realizacja planów budowy wspólnej, globalnej platformy opartej na standardach, która usprawni współpracę pomiędzy filiami oraz kanałami dystrybucji i sprzedaży – stwierdził Arjan Kaaks, dyrektor ds. operacyjnych i finansowych oraz dyrektor projektu w firmie O’Neill Europe. – Prowadzenie działalności przy wsparciu zintegrowanego i skalowalnego systemu ERP, opartego na nowoczesnych rozwiązaniach, uprości również procesy biznesowe oraz zapewni spójność danych w naszej firmie.

O’Neill wybrał rozwiązanie firmy Lawson po przeanalizowaniu licznych ofert przedstawionych przez innych producentów oprogramowania. Kultura organizacyjna firmy Lawson wydała nam się podobna do naszej. Wzięliśmy również pod uwagę oferowane przez nich doświadczenie i wiedzę, które zdobyli podczas licznych projektów zrealizowanych dla firm z branży odzieżowej, a w szczególności – odzieży sportowej. Był to najważniejszy argument, który zaważył na naszej decyzji – dodał Anton Langeler, dyrektor ds. globalnej infrastruktury IT w firmie O’Neill Europe.

Nawiązanie współpracy z firmą O’Neill dowodzi tego, że nasze produkty stają się oczywistym wyborem dla przedsiębiorstw z branży odzieżowej. Oferujemy rozwiązania zapewniające większy zwrot z inwestycji i precyzyjnie dobrany zestaw funkcji – powiedział Bob McKee, dyrektor ds. strategii rozwoju rozwiązań dla branży modowej w firmie Lawson. Zdobywamy w branży odzieży sportowej coraz więcej klientów. Obecnie obsługujemy trzy najpopularniejsze marki oferujące odzież do surfingu.

Źródło: INFOR

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top