loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
IFS: POLECAMY
POLECAMY
19 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 48 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

partnerzy raportu crm 2019

Bo do tanga trzeba dwojga: CRM i ERP. Z tej integracji płyną same korzyści

DSR

ERP i CRM to dwa najpopularniejsze systemy informatyczne eksploatowane przez polskie firmy. Zdarza się, że przedsiębiorstwa korzystają z obu rozwiązań nie integrując ich ze sobą. Zdaniem ekspertów, takie podejście ograbia je z licznych korzyści. Na połączeniu oprogramowania najbardziej skorzystają producenci z sektora spożywczego. Braną ta charakteryzuje się niewielkimi marżami, więc zwiększanie udziału w rynku przez obniżanie cen nie wchodzi w grę. W takiej sytuacją firmy muszą włożyć sporo energii w utrzymanie intratnych relacji biznesowych, a fuzja systemów ERP i CRM może okazać się dla nich zbawienna.

CZYTAJ WIĘCEJ

System ERP godny dystrubutora sprzętu dla piekarni

 

Cream, polska firma zajmująca się sprzedażą i serwisem sprzętu do obsługi piekarni, a także innych urządzeń gastronomicznych, wdroży oprogramowanie Exact Globe i Exact Synergy. Z systemu ERP będzie korzystało trzydziestu użytkowników. Prace wdrożeniowe, prowadzone przez konsultantów Exact Software Poland, potrwają do końca 2008 roku.

 

{MosModule module=ERP2_Dzial}

Wybraliśmy tego dostawcę oprogramowania, bo jego aplikacje wydały nam się najbardziej wszechstronne, umożliwiające szeroką, indywidualną konfigurację parametrów – informuje Ziemowit Kołodziej, dyrektor sprzedaży Cream Sp. z o.o.

Możliwość personalizacji systemu ERP firmy Exact jest niezbędna, gdyż w firmie Cream duży nacisk położono na sprzedaż mobilną. Handlowcy i serwisanci będą mieli dostęp do systemu przez urządzenia Blackberry.

Nasze oprogramowanie umożliwi centralne zarządzanie serwisantami przez koordynatora, planowanie wizyt z wykorzystaniem elektronicznych kalendarzy, a także zdalną możliwość raportowania o spotkaniach z klientami – wylicza Piotr Wojciechowski, Account Manager Exact Software Poland.

Źródło: www.exact.pl

 

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top