loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
IFS: POLECAMY
POLECAMY
18 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 46 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

partnerzy raportu crm 2019

Bo do tanga trzeba dwojga: CRM i ERP. Z tej integracji płyną same korzyści

DSR

ERP i CRM to dwa najpopularniejsze systemy informatyczne eksploatowane przez polskie firmy. Zdarza się, że przedsiębiorstwa korzystają z obu rozwiązań nie integrując ich ze sobą. Zdaniem ekspertów, takie podejście ograbia je z licznych korzyści. Na połączeniu oprogramowania najbardziej skorzystają producenci z sektora spożywczego. Braną ta charakteryzuje się niewielkimi marżami, więc zwiększanie udziału w rynku przez obniżanie cen nie wchodzi w grę. W takiej sytuacją firmy muszą włożyć sporo energii w utrzymanie intratnych relacji biznesowych, a fuzja systemów ERP i CRM może okazać się dla nich zbawienna.

CZYTAJ WIĘCEJ

Canterbury of New Zealand z systemem ERP Lawsona

Lawson Software poinformował, że firma Canterbury of New Zealand, wiodący dostawca odzieży sportowej, wdroży rozwiązanie klasy ERP Lawson QuickStep Fashion, prekonfigurowanego pakietu aplikacji zaprojektowanego z myślą o potrzebach przedsiębiorstw z branży modowej.

{MosModule module=ERP}
System ERP Lawsona ma pomóc firmie w realizacji jej ambitnych planów rozwojowych dzięki wsparciu takich obszarów jej działalności jak prognozowanie i planowanie. Celem jest poprawienie efektywności i satysfakcji klientów. Rozwiązanie będzie pracować na platformie IBM System i. Umowę zawarto w drugim kwartale 2008 roku finansowego Lawsona, który zakończył się 30 listopada 2007 roku.

Canterbury of New Zealand zaczynało swoją działalność jako dostawca sprzętu dla jednego z klubów rugby. Dziś jej linie odzieżowe są sprzedawane na całym świecie. Canterbury jest właścicielem międzynarodowej marki odzieży sportowej, który projektuje, dostarcza wzorce do producentów, a potem dystrybuuje swoje produkty. W 2007 roku nowozelandzka firma bardzo się powiększyła i jej dotychczasowe systemy informatyczne nie były już dłużej w stanie współgrać z ambitnymi planami rozwojowymi koncernu. Stare rozwiązania informatyczne zostały zastąpione pakietem Lawson QuickStep Fashion, z którego w początkowej fazie będzie korzystać ponad 50 użytkowników. Nowy system ma usprawnić efektywność produkcji i zoptymalizować działanie łańcucha dostaw.

Canterbury of New Zealand rozpoczęło wdrożenie od użycia narzędzia Lawson Opportunity Analyzer. Dzięki niemu zarząd firmy mógł zidentyfikować kluczowe procesy biznesowe, od których zależy poprawa rentowności, związane zarówno z osiąganiem przychodu (lepsze wyniki sprzedaży), jak i z ograniczeniem kosztów (większa efektywność sprzedaży). Rezultaty tej analizy zostały uwzględnione przy wdrożeniu Lawson QuickStep Fashion.

– Nasza branża napotyka na wyjątkowe wyzwania i ma do czynienia ze skomplikowanymi procesami operacyjnymi. Rozległa wiedza Lawsona potwierdzona szeregiem wdrożeń dla firm modowych i funkcjonalność oprogramowania tego dostawcy dostosowana do naszych potrzeb przesądziły o wyborze – skomentował Gordon Cameron, dyrektor finansowy Canterbury of New Zealand. – Polecamy innym firmom zastanawiającym się nad nowymi rozwiązaniami IT wykorzystanie Lawson Opportunity Analyzera. Dzięki niemu mogliśmy zobaczyć, w jaki sposób powinniśmy dążyć do osiągnięcia agresywnych celów, jakie stawiamy sobie w najbliższych latach – dodał Gordon Cameron.

Firma Canterbury wdroży Lawson QuickStep Fashion jako wsparcie dla swoich procesów biznesowych w takich obszarach jak prognozowanie, planowanie, zaopatrzenie, magazynowanie i finanse. Przedsiębiorstwo skorzysta także z interfejsu użytkownika Lawson Smart Client oraz ze szkolenia i wsparcia merytorycznego, jakie zapewnia Lawson Learning Accelerator.

– Przy dużych wielkościach zamówień, szerokiej gamie produktów, krótkich terminach realizacji i coraz bardziej wymagających klientach, kluczowe jest, aby firmy modowe starały się usprawniać sposób swojej własnej działalności – stwierdził Andrew Dalziel, dyrektor ds. marketingu dla branży modowej w Lawsonie. – Jesteśmy zachwyceni, że mamy możliwość współpracy z Canterbury i mamy poczucie, że nasze aplikacje pomogą w realizacji planów rozwoju tej firmy, głównie dzięki usprawnieniu i zwiększeniu kontroli nad działaniami związanymi z łańcuchem dostaw – dodał Andrew Dalziel.

Źródło: www.lawson.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top