loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
IFS: POLECAMY
POLECAMY
19 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 48 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

partnerzy raportu crm 2019

Bo do tanga trzeba dwojga: CRM i ERP. Z tej integracji płyną same korzyści

DSR

ERP i CRM to dwa najpopularniejsze systemy informatyczne eksploatowane przez polskie firmy. Zdarza się, że przedsiębiorstwa korzystają z obu rozwiązań nie integrując ich ze sobą. Zdaniem ekspertów, takie podejście ograbia je z licznych korzyści. Na połączeniu oprogramowania najbardziej skorzystają producenci z sektora spożywczego. Braną ta charakteryzuje się niewielkimi marżami, więc zwiększanie udziału w rynku przez obniżanie cen nie wchodzi w grę. W takiej sytuacją firmy muszą włożyć sporo energii w utrzymanie intratnych relacji biznesowych, a fuzja systemów ERP i CRM może okazać się dla nich zbawienna.

CZYTAJ WIĘCEJ

Dryvit rozszerza współpracę z BPSC

 Po uruchomieniu systemu ERP Impuls 5, działająca w Polsce spółka Dryvit Systems USA (Europe) – część amerykańskiego holdingu RPM International Inc. rozszerzyła współpracę z BPSC. W firmie wdrażany jest aktualnie system Magazyn Wysokiego Składowania (MWS), który ma usprawnić pracę w sferze logistyki i obsługi magazynów.


„Rozpoczynające się wdrożenie MWS jest kolejnym obszarem współpracy naszej spółki z firmą BPSC. Wcześniejsza implementacja systemu Impuls 5 była przedsięwzięciem kompleksowym. Objęła większość realizowanych w firmie procesów począwszy od finansów, spraw kadrowych, poprzez produkcję, aż po zarządzanie relacjami z klientem” – mówi Robert Kokosiński, Wiceprezes przedsiębiorstwa.

Planowany zakres wdrożenia systemu MWS obejmuje całościową obsługę magazynów. Nowe rozwiązanie ma zapewnić efektywne gospodarowanie przestrzenią magazynową oraz zagwarantować szybki dostęp do niezbędnych informacji o stanie zarówno surowców, jak i wyrobów gotowych. Ogromne znaczenie ma także wsparcie procesu kompletacji i wysyłki zamówionego asortymentu do klienta. Do poprawy funkcjonowania tej ostatniej sfery Zarząd Dryvitu przykłada szczególną wagę - biorąc pod uwagę szeroki asortyment oraz dużą skalę zamówień może to bezpośrednio wpłynąć na obniżenie kosztów. MWS będąc w pełni zintegrowany z systemem Impuls 5 (w tym wypadku z obszarem zarządzania transportem) znacznie ułatwia i przyspiesza kompletację towarów uwzględniając m.in. wytyczone trasy ich przewozów. Cały proces odbywa się na zasadzie tzw. „packing list” - czyli skompletowania zamówionego asortymentu i jego załadunku wg. kolejności dostarczania go przez przewoźnika do określonych klientów. Takie rozwiązanie ogranicza ilość błędnych wysyłek, skracając jednocześnie czas rozładunku.

Racjonalniejsze stanie się wykorzystanie powierzchni magazynowej. System dostarczy bieżącej informacji o wykorzystanej powierzchni i ułożeniu składowanych towarów. Przekaże także dane o warunkach składowania danego typu towarów. MWS usprawni także wykonanie inwentaryzacji magazynu bez zakłócania jego pracy, co jest szczególnie istotne w przypadku specyfiki produkcyjnej spółki (duża ilość składowanych surowców).

Źródło: www.bpsc.com.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top