loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
IFS: POLECAMY
POLECAMY
19 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 48 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

partnerzy raportu crm 2019

Bo do tanga trzeba dwojga: CRM i ERP. Z tej integracji płyną same korzyści

DSR

ERP i CRM to dwa najpopularniejsze systemy informatyczne eksploatowane przez polskie firmy. Zdarza się, że przedsiębiorstwa korzystają z obu rozwiązań nie integrując ich ze sobą. Zdaniem ekspertów, takie podejście ograbia je z licznych korzyści. Na połączeniu oprogramowania najbardziej skorzystają producenci z sektora spożywczego. Braną ta charakteryzuje się niewielkimi marżami, więc zwiększanie udziału w rynku przez obniżanie cen nie wchodzi w grę. W takiej sytuacją firmy muszą włożyć sporo energii w utrzymanie intratnych relacji biznesowych, a fuzja systemów ERP i CRM może okazać się dla nich zbawienna.

CZYTAJ WIĘCEJ

Sporting z systemem  CDN XL

Firma Sporting istnieje od 1994 r. i specjalizująca  się w sprzedaży detalicznej oraz hurtowej obuwia i odzieży sportowej najbardziej uznanych producentów takich jak: Adidas, Nike, Reebok, Puma, Mustang, Caterpilar wybrała system ERP CDN XL.


Wdrażając system ERP proponowany przez Comarch, Sporting będzie w stanie zintegrować dane powstające we wszystkich lokalizacjach. Handlowcy uzyskują bezpośredni, bieżący wgląd do stanów magazynowych w całej firmie oraz do stanu rozrachunków z odbiorcami. Pozwoli to na optymalizowanie kosztów zaopatrzenia i magazynowania przez eliminowanie zbędnych nadwyżek w każdej z lokalizacji. Zarządzanie limitami kredytowymi przestanie być problemem. Księgowość i zarząd firmy będzie w stanie kontrolować na bieżąco stan firmy.

Oprogramowanie Comarch usprawni i ułatwi obsługę dokumentów celnych i ewidencję wszelkich kontaktów z klientami. Kolejnym celem jest usprawnienie zarządzania cenami towarów i możliwość korzystania z różnych mechanizmów promocji i złożonych rabatów czy upustów. W miarę rozwoju firmy system będzie mógł być łatwo skalowalny i uzupełniany o inne moduły funkcjonalne, w tym zapewniające elektroniczna wymianę dokumentów z kontrahentami.

Źródło: www.comarch.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top