loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
IFS: POLECAMY
POLECAMY
19 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 48 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

partnerzy raportu crm 2019

Bo do tanga trzeba dwojga: CRM i ERP. Z tej integracji płyną same korzyści

DSR

ERP i CRM to dwa najpopularniejsze systemy informatyczne eksploatowane przez polskie firmy. Zdarza się, że przedsiębiorstwa korzystają z obu rozwiązań nie integrując ich ze sobą. Zdaniem ekspertów, takie podejście ograbia je z licznych korzyści. Na połączeniu oprogramowania najbardziej skorzystają producenci z sektora spożywczego. Braną ta charakteryzuje się niewielkimi marżami, więc zwiększanie udziału w rynku przez obniżanie cen nie wchodzi w grę. W takiej sytuacją firmy muszą włożyć sporo energii w utrzymanie intratnych relacji biznesowych, a fuzja systemów ERP i CRM może okazać się dla nich zbawienna.

CZYTAJ WIĘCEJ

BOMI wybrało system ERP

Firma Macrologic SA podpisała kontrakt na uruchomienie systemu ERP Xpertis w Przedsiębiorstwie Produkcyjno Handlowym BOMI SA z Gdyni. BOMI jest jedną z największych sieci delikatesów na polskim rynku, obejmującą 21 wielkopowierzchniowych sklepów w najlepszych lokalizacjach dziewięciu miast Polski, funkcjonujących pod nazwą BOMI Delikatesy.


Zakres kontraktu obejmuje zakup licencji i wdrożenie rozwiązania Xpertis w obszarze zarządzania finansami, personelem oraz controllingu. Na rozwiązanie składają się moduły Xpertis Finanse i księgowość , Xpertis Środki trwałe , Xpertis Bankowość elektroniczna, Xpertis Informacja finansowa, Xpertis Kasa, Xpertis Kadry i płace, Xpertis Alerty biznesowe oraz Xpertis Kontroling.

– Celem rozpoczętego w lipcu wdrożenia jest usprawnienie procesów biznesowych w firmie poprzez stworzenie możliwości do zarządzania siecią sklepów na podstawie zintegrowanych danych. Zależy nam szczególnie na usprawnieniu procesu budżetowania i planowania finansowego poprzez zautomatyzowanie zbierania cząstkowych planów finansowych oraz danych o ich wykonaniu. Zadania te są dla nas szczególnie istotne ze względu na planowany rozwój naszej firmy. Celem BOMI na nadchodzące lata jest konsekwentny wzrost ilości placówek Delikatesów BOMI. Do końca 2009 r. zamierzamy posiadać 50 delikatesów zlokalizowanych w całej Polsce. Całość wdrożonych rozwiązań pomoże firmie w efektywnym planowaniu i realizowaniu działalności operacyjnej – wyjaśnia Aleksandra Wojciechowska Z-ca Dyrektora ds. Finansowych BOMI S.A.

Wdrożenie rozwiązania Xpertis obejmie centralę firmy oraz wszystkie 21 delikatesów na terenie całego kraju. Rozwiązanie dla controlling-u i finansów zostanie zaimplementowane w centrali natomiast Xpertis Personel będzie funkcjonował także we wszystkich pozostałych punktach sprzedaży. Prace wdrożeniowe będą przebiegać etapowo, a zakończenie projektu planowane jest na 2008 rok.

Źródło: www.macrologic.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top