loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

System ERP w kolejnej sieci handlowej

Firma POLOmarket - największa sieć handlowa z wyłącznie polskim kapitałem, wdraża system mySAP ERP 2005 zawierający rozwiązanie branżowe mySAP  Retail, które wspiera procesy biznesowe w branży handlowo-dystrybucyjnej. Wdrożenie zakończy się w sierpniu 2008.

 

Projekt realizuje IMG Polska w oparciu o branżowe rozwiązanie dla sieci handlowych, które już od kilku lat funkcjonuje w sieci Żabka SA (projekt realizowany był również przez IMG).

 „- Operujemy na bardzo konkurencyjnym rynku, dlatego ważne jest dla nas, aby jak najwięcej czasu poświęcić na właściwą działalność handlową i tzw. core business poprzez odciążenie pracowników od działań operacyjnych. Ponadto, w obliczu dynamicznego rozwoju naszej firmy, koniecznym stało się poświęcenie większej uwagi zarządzaniu rozległą siecią marketów w oparciu o zintegrowane dane. To wszystko nie byłoby możliwe bez wsparcia sprawdzonego w branży systemu informatycznego. Wybraliśmy system SAP, a jako partnera do wdrożenia - firmę IMG Polska z uwagi na największe w Polsce know-how w obszarze Retail. Unikalne, międzynarodowe praktyki w zakresie wdrożeń i integracji z systemami specjalistycznymi w branży, składającymi się na cały system informatyczny w POLOmarket, podejście do projektu, a także kompetencje i doświadczenie zespołu wdrożeniowego przesądziły o tym, ze to właśnie IMG stało się naszym partnerem w tym projekcie”mówi Krzysztof Felker, Prezes Zarządu POLOmarket Sp. z o.o.

Głównym celem projektu wdrożeniowego jest optymalizacja działań operacyjnych firmy POLOmarket, a przez to uzyskanie dodatkowego czasu na prowadzenie właściwej działalności handlowej i zarządzanie firmą. Uruchomienie systemu planowane jest w dwóch etapach. W pierwszej kolejności, w październiku br., oddany zostanie do użytku system transakcyjny w swojej podstawowej funkcjonalności (zakres określony jako „must be”). W drugim etapie system będzie rozwijany o dalsze, zaawansowane rozwiązania związane z zarządzaniem procesami (zakres określony jako „should be”). Projekt będzie realizowany w oparciu o metodykę PROMET®, sprawdzoną w ponad 300 projektach wdrożeniowych IMG na świecie, w tym u ponad 80 klientów w Polsce. Wdrożenie obejmuje obszary: handel i dystrybucja (SAP for Retail), rachunkowość finansowa, zarządzanie majątkiem trwałym, kontroling, zarządzanie projektami oraz zarządzanie nieruchomościami (SAP RE-FX).

- IMG działa na polskim rynku od ponad jedenastu lat. Zrealizowaliśmy pierwsze w Polsce wdrożenie rozwiązania branżowego SAP dla branży handlowo-dystrybucyjnej w firmie Żabka Polska S.A. Dodatkowo, w ramach programu All-in-One, IMG opracowało prekonfigurowane rozwiązanie IMG Retail, certyfikowane przez SAP. Jest również partnerem ekspertem SAP w obszarze zarządzania nieruchomościami. Bazując na naszym szerokim doświadczeniu jestem pewien, że spełnimy oczekiwania firmy POLOmarket stawiane wobec nowoczesnego narzędzia informatycznego i nas jako partnera wdrożeniowego. mówi Andrzej Żurawowicz, Wiceprezes Zarządu IMG Polska

Źródło: www.img.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top