loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
IFS: POLECAMY
POLECAMY
19 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 48 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

partnerzy raportu crm 2019

Bo do tanga trzeba dwojga: CRM i ERP. Z tej integracji płyną same korzyści

DSR

ERP i CRM to dwa najpopularniejsze systemy informatyczne eksploatowane przez polskie firmy. Zdarza się, że przedsiębiorstwa korzystają z obu rozwiązań nie integrując ich ze sobą. Zdaniem ekspertów, takie podejście ograbia je z licznych korzyści. Na połączeniu oprogramowania najbardziej skorzystają producenci z sektora spożywczego. Braną ta charakteryzuje się niewielkimi marżami, więc zwiększanie udziału w rynku przez obniżanie cen nie wchodzi w grę. W takiej sytuacją firmy muszą włożyć sporo energii w utrzymanie intratnych relacji biznesowych, a fuzja systemów ERP i CRM może okazać się dla nich zbawienna.

CZYTAJ WIĘCEJ

System ERP w kolejnej sieci handlowej

Firma POLOmarket - największa sieć handlowa z wyłącznie polskim kapitałem, wdraża system mySAP ERP 2005 zawierający rozwiązanie branżowe mySAP  Retail, które wspiera procesy biznesowe w branży handlowo-dystrybucyjnej. Wdrożenie zakończy się w sierpniu 2008.

 

Projekt realizuje IMG Polska w oparciu o branżowe rozwiązanie dla sieci handlowych, które już od kilku lat funkcjonuje w sieci Żabka SA (projekt realizowany był również przez IMG).

 „- Operujemy na bardzo konkurencyjnym rynku, dlatego ważne jest dla nas, aby jak najwięcej czasu poświęcić na właściwą działalność handlową i tzw. core business poprzez odciążenie pracowników od działań operacyjnych. Ponadto, w obliczu dynamicznego rozwoju naszej firmy, koniecznym stało się poświęcenie większej uwagi zarządzaniu rozległą siecią marketów w oparciu o zintegrowane dane. To wszystko nie byłoby możliwe bez wsparcia sprawdzonego w branży systemu informatycznego. Wybraliśmy system SAP, a jako partnera do wdrożenia - firmę IMG Polska z uwagi na największe w Polsce know-how w obszarze Retail. Unikalne, międzynarodowe praktyki w zakresie wdrożeń i integracji z systemami specjalistycznymi w branży, składającymi się na cały system informatyczny w POLOmarket, podejście do projektu, a także kompetencje i doświadczenie zespołu wdrożeniowego przesądziły o tym, ze to właśnie IMG stało się naszym partnerem w tym projekcie”mówi Krzysztof Felker, Prezes Zarządu POLOmarket Sp. z o.o.

Głównym celem projektu wdrożeniowego jest optymalizacja działań operacyjnych firmy POLOmarket, a przez to uzyskanie dodatkowego czasu na prowadzenie właściwej działalności handlowej i zarządzanie firmą. Uruchomienie systemu planowane jest w dwóch etapach. W pierwszej kolejności, w październiku br., oddany zostanie do użytku system transakcyjny w swojej podstawowej funkcjonalności (zakres określony jako „must be”). W drugim etapie system będzie rozwijany o dalsze, zaawansowane rozwiązania związane z zarządzaniem procesami (zakres określony jako „should be”). Projekt będzie realizowany w oparciu o metodykę PROMET®, sprawdzoną w ponad 300 projektach wdrożeniowych IMG na świecie, w tym u ponad 80 klientów w Polsce. Wdrożenie obejmuje obszary: handel i dystrybucja (SAP for Retail), rachunkowość finansowa, zarządzanie majątkiem trwałym, kontroling, zarządzanie projektami oraz zarządzanie nieruchomościami (SAP RE-FX).

- IMG działa na polskim rynku od ponad jedenastu lat. Zrealizowaliśmy pierwsze w Polsce wdrożenie rozwiązania branżowego SAP dla branży handlowo-dystrybucyjnej w firmie Żabka Polska S.A. Dodatkowo, w ramach programu All-in-One, IMG opracowało prekonfigurowane rozwiązanie IMG Retail, certyfikowane przez SAP. Jest również partnerem ekspertem SAP w obszarze zarządzania nieruchomościami. Bazując na naszym szerokim doświadczeniu jestem pewien, że spełnimy oczekiwania firmy POLOmarket stawiane wobec nowoczesnego narzędzia informatycznego i nas jako partnera wdrożeniowego. mówi Andrzej Żurawowicz, Wiceprezes Zarządu IMG Polska

Źródło: www.img.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top