loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

Pierwszy w Polsce upgrade do mySAP ERP ECC 6.0

Żabka Polska SA podpisała kontrakt z BCC na upgrade rozbudowanej instalacji systemu mySAP ERP do najnowszej, dostępnej dopiero od maja 2006 wersji Enterprise Central Component 6.0.


 

Rozpoczęcie prac związanych z upgradem planowane jest na lipiec 2006. Działania prowadzone będą przez konsultantów BCC wraz z działem IT Żabki. Obecnie Żabka korzysta z wersji SAP 4.6B. Skala nowego przedsięwzięcia jest ogromna - obejmie 142 użytkowników, a wielkość bazy danych wynosi aktualnie 3 TB.

Zakres funkcjonalny projektu dotyczy następujących funkcjonalności SAP: FI – księgowość finansowa, AA – księgowość majątku trwałego, CO – controlling, TR – Treasury, MM – gospodarka materiałowa, SD – sprzedaż i dystrybucja; oraz rozwiązanie branżowe SAP Retail.

Maciej Kląskała, Dyrektor ds. Informatyki Żabka Polska, powiedział: „Żabka jako firma jest oparta na innowacyjnych metodach działania, a nasze punkty handlowe są nowocześnie zorganizowane i połączone rozległą siecią informatyczną. Z odwagą wchodzimy w złożony projekt, jakim jest upgrade do najnowszej, dostępnej na rynku wersji systemu SAP. Umożliwi nam ona korzystanie z nowych, niedostępnych wcześniej funkcjonalności. Zdecydowaliśmy się na współpracę z BCC ze względu na ich duże doświadczenie we wsparciu uprade’ów wielkich instalacji SAP”.

BCC wspierało projekty upgrade’u systemu SAP m.in. w PKN Orlen, Polkomtel S.A. czy Grupie Metro.

Źródło: www.bcc.com.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top