loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

SAP wzbogaca ofertę usług wsparcia, wprowadzając nowy poziom SAP Premium Support

SAP ERPSAP Polska poinformowała o dostępności w Polsce nowego poziomu wsparcia oprogramowania – SAP Premium Support. Jest on odpowiedzią na rosnące wymagania użytkowników w zakresie zaangażowania SAP we wsparcie oprogramowania. SAP Premium Support odpowiada na zapotrzebowanie tych firm, które oczekują poświęcenia im szczególnej uwagi, gwarancji czasów reakcji ze strony SAP, szerszego dostępu do specjalistycznej wiedzy oraz poszukują nowych sposobów obniżenia kosztów funkcjonowania infrastruktury IT.


Przygotowanie programu SAP Premium Support wynikło z przeprowadzonych przez SAP badań rynku i klientów. Wykazały one, że klienci coraz bardziej doceniają znaczenie szerokiego wsparcia oraz preferują większe zaangażowanie SAP w trakcie cyklu wdrażania rozwiązania. Nowa oferta stanowi poziom pośredni między standardowym wsparciem – SAP Standard Support, uznanym za jeden z najwartościowszych pakietów usług wsparcia oferowanych przez dostawców aplikacji do zarządzania firmą, oraz SAP MaxAttention™, zaawansowaną ofertą, dostosowaną do potrzeb większych organizacji o globalnym zasięgu działania.

SAP Premium Support to pakiet zaprojektowany w celu zapewnienia klientom gwarancji czasów reakcji na zgłaszane zapytania oraz ciągłości świadczonych usług. Jest przeznaczony dla firm dowolnej wielkości i branży, gwarantuje uprzywilejowany poziom wsparcia oraz korzystny stosunek ceny do wydajności. Jego główne elementy to: opieka dedykowanego danej firmie doradcy ds. wsparcia, roczne audyty i planowanie wsparcia infrastruktury IT oraz umowa SLA (service level agreement), gwarantująca czas reakcji i działań naprawczych w przypadku problemów. Dzięki temu SAP Premium Support umożliwia szybsze rozwiązywanie problemów, minimalizuje ryzyko przestojów i całkowity koszt eksploatacji, a także zapewnia komfort stałego, osobistego dostępu do SAP dzięki opiece dedykowanego doradcy.

„Zaprojektowaliśmy poziomy wsparcia oprogramowania tak, aby zapewnić optymalne korzyści dla klientów o różnych wymaganiach” – powiedział Arkadiusz Sikora, dyrektor ds. rozwoju produktów w SAP Polska. „SAP Premium Support uzupełnia naszą ofertę i pokazuje klientom, jak wykorzystać posiadane już rozwiązania, aby stale doskonalić najważniejsze procesy biznesowe i optymalizować zwrot z inwestycji w IT.”

SAP oferuje klientom trzy poziomy wsparcia oprogramowania:

·  SAP Standard Support to oferta podstawowa, obejmująca cztery aspekty: ciągłą optymalizację, zarządzanie jakością, transfer wiedzy i rozwiązywanie problemów. W jej ramach udostępniana jest funkcjonalność SAP® Solution Manager oraz SAP Service Marketplace. SAP oferuje standardowe wsparcie w rocznej cenie równej 17% wartości nabywanych licencji.

·  SAP Premium Support poszerza ofertę SAP Standard Support o usługi indywidualne oraz pomoc wyznaczonego doradcy ds. wsparcia. Pakiet ten jest dostępny za dodatkową opłatą w wysokości 5% wartości nabywanych licencji.

·   SAP MaxAttention to oferta skierowana do dużych klientów, których działania wymagają indywidualnego wsparcia procesów o znaczeniu krytycznym dla realizacji misji firmy. Zapewnia stałą obecność zespołu ds. wsparcia w siedzibie klienta, zaangażowanie menedżerów wyższego szczebla w projekt oraz pakiet usług SAP® Safeguarding, który umożliwia zarządzanie ryzykiem związanym z kompleksowymi procesami wdrożenia. SAP MaxAttention pomaga kontrolować koszty oraz zapewnia terminowy start produktywny i zakończenie projektu wdrożenia na czas.

Oferta SAP Premium Support umożliwia kompleksową ocenę aspektów technicznych i operacyjnych oprogramowania oraz praktyczne zastosowanie wszelkich zaleceń i rekomendacji. W ramach tego programu dedykowany doradca wspiera klienta w procesie wdrażania zaleceń, a także pomaga utrzymać bliską relację z organizacją serwisową SAP.

Wprowadzenie SAP Premium Support zostało pozytywnie ocenione przez analityków rynku i użytkowników aplikacji SAP na świecie:

„Oferta Premium Support zapełnia lukę między pakietami Standard Support oraz MaxAttention” – powiedział Matt Healey, analityk badań w zakresie usług wsparcia sprzętu i oprogramowania w IDC. „Dostępność specjalnie wyznaczonego doradcy ds. wsparcia oraz możliwość oceny pracy systemu będą szczególnie cenne dla klientów, którzy wykorzystują oprogramowanie SAP do obsługi krytycznych procesów biznesowych.”

„Dzięki tej dodatkowej ofercie SAP zapewni firmom różnej wielkości program wsparcia przystosowany do indywidualnych potrzeb każdej z nich” – powiedział Mike Perroni, Prezes Amerykańskiej grupy użytkowników rozwiązań SAP (ASUG) oraz Wiceprezes ds. technologii informacyjnej firmy Halliburton. „SAP Premium Support z pewnością przyniesie korzyści organizacjom średniej wielkości, zapewniając im pomoc specjalnie wyznaczonych doradców, w przeszłości dostępną tylko dla największych klientów.”

Źródło: www.sap.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top

0 - Błąd: 0

0

OOM command not allowed when used memory > 'maxmemory'.

The Page you are looking for doesn't exist or an other error occurred.
Go back, or head over to the home page to choose a new direction.