loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

iScala Mobile Service Management już w Polsce

Epicor|Scala Polska, wiodący dostawca zintegrowanych aplikacji dla małych i średnich przedsiębiorstw, poinformował o wprowadzeniu na rynek nowego rozwiązania - iScala Mobile Service Management. Rozwiązanie to przeznaczone jest dla firm posiadających co najmniej kilkudziesięciu pracowników mobilnych, którzy większość czasu pracy spędzają poza biurem, jednak muszą regularnie wprowadzać informacje do firmowego systemu ERP.

Dzięki zastosowaniu iScala Mobile Service Management wprowadzanie informacji odbywa się drogą elektroniczną i zdalnie - a zatem aktualizacja informacji w systemie następuje na bieżąco, nie zaś dopiero podczas kolejnego pobytu pracownika w siedzibie firmy. Pracownik korzystający z modułu iScala Mobile Service Management jest na bieżąco informowany o otwartych zamówieniach serwisowych, które są wprowadzane do firmowego systemu ERP, może też je przeglądać i samodzielnie aktualizować.

Rozwiązanie posiada też funkcję bieżącego raportowania do systemu na temat czasu pracy, materiałów i kosztów związanych z danym zamówieniem czy zmian, które nastąpiły podczas jego realizacji. W konsekwencji pracownik poświęca mniej czasu na prace administracyjne, dzięki czemu może obsłużyć większą ilość zamówień. Innymi korzyściami wynikającymi z zastosowania rozwiązania iScala Mobile Service Management są automatyzacja uzupełniania zapasów oraz przyspieszenie fakturowania, co przyczynia się z kolei do poprawienia przepływu gotówki w przedsiębiorstwie.

W rozwiązaniu iScala Mobile Service Management wykorzystano oprogramowanie iScala Connectivity Solution zintegrowane z serwerem aplikacji biznesowych firmy ExpandIT oraz modułem iScala Service Management dla mobilnych użytkowników.

Rozwiązanie przeznaczono dla wszystkich przedsiębiorstw, które zamierzają zainstalować moduł zarządzania serwisem oraz firm świadczących usługi serwisowe w terenie
i zatrudniających co najmniej 20 mobilnych pracowników.

Rozwiązanie jest dostępne na polskim rynku od października b.r.

Źródło: www.epicro.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top