Oracle prezentuje nowe funkcje systemu Oracle HCM Cloud

oracle 120Firma Oracle prezentuje nowe i zoptymalizowane funkcje w całym pakiecie Oracle HCM Cloud, które przygotowano w oparciu o wskazówki klientów. Mają one wesprzeć transformację cyfrową, rozszerzyć funkcjonalność globalną i branżową oraz wyraźnie udoskonalić produkty.




Oracle HCM Cloud udostępnia kolejne narzędzia i funkcje, które pomogą szefom działów kadr i ich zespołom sprostać wyzwaniom związanym ze współczesnymi kadrami oraz wesprą transformację cyfrową w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim (HCM)” — powiedział Chris Leone, szef działu rozwoju Oracle HCM. „Na konferencji Oracle OpenWorld nie tylko z przyjemnością prezentujemy je naszym klientom, lecz także rozmawiamy z użytkownikami, dowiadujemy się, czego potrzebują do odniesienia sukcesu, i słuchamy ich sugestii dotyczących przyszłych udoskonaleń funkcjonalności Oracle HCM Cloud.
Użytkownicy Oracle HCM Cloud skorzystają z cyfrowych narzędzi, takich jak personalizacja, rekomendacje, wbudowane opcje multimedialne i funkcje społecznościowe, które wesprą ich w cyfrowej transformacji kadr. Nowe inwestycje w chmurę Oracle Learning Cloud udostępniają narzędzia szkoleniowe w całym przedsiębiorstwie. Dodanie samouczków i kursów dotyczących zgodności z przepisami pozwoli klientom stosować różne typy narzędzi edukacyjnych w dowolnym module pakietu Oracle Cloud.

Firma Oracle zoptymalizowała interfejs użytkownika Oracle HCM Cloud, w szczególności w obszarze samoobsługi świadczeń i w nowej sekcji zarządzania czasem. Inteligentna nawigacja — nowa, spersonalizowana metoda poruszania się po aplikacji — pomaga kierować użytkowników do najczęściej stosowanych przez nich funkcji lub zalecanych działań podejmowanych przez innych pracowników. Zaktualizowana struktura rozwiązań zapewnia natomiast ich spójny wygląd i obsługę zarówno na platformach mobilnych, jak i komputerach stacjonarnych.

Rozszerzenia globalne i branżowe w najnowszej wersji Oracle HCM Cloud ułatwiają międzynarodowym firmom wdrażanie i konfigurowanie rozwiązania w oparciu o standardową konfigurację i rozbudowane lokalizacje dla 99 krajów. Wprowadzono też udoskonalenia, które wspierają transformację kadr w określonych branżach. Funkcja obsługi podwyżek dla konkretnych kategorii pomoże przedsiębiorstwom stosującym standardowe szczeble hierarchii, np. w sektorze produkcji i handlu detalicznego. Wśród innych dodatkowych funkcji warto wymienić rozbudowane reguły dla wysługi lat i umowy zbiorcze, które pozwalają lepiej obsługiwać reprezentacje pracowników.

Źródło: www.oracle.com
 
 

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top