sbiznes logosBiznes

(SOFTINTEGRATION Sp. z o.o.)

 

sBiznes ułatwia prowadzenie biznesu w wielu obszarach. Są nimi: obrót towarowy (magazyny, zakupy, sprzedaż), księgowość (pełna księgowość, książka przychodów i rozchodów, ryczałt), kadry i płace, produkcja, środki trwałe i wyposażenie oraz wiele innych. Program doskonale sprawdzi się w firmach, biurach rachunkowych, instytucjach, obiektach sportowych i rekreacyjnych, NGO, wypożyczalniach, sklepach, restauracjach, hotelach, muzeach oraz w obiektach z kontrolą i nadzorem dostępu.
 

 
Ogólny opis systemu:

sBiznes to innowacyjny, przejrzysty, intuicyjny oraz prosty w obsłudze program. Zawiera on elementy niezbędne do wspomagania pracy, obsługi, zarządzania, nadzoru i kontroli mikro, małych, średnich i dużych firm. Aplikacja wspomaga zarządzanie wszystkimi aspektami prowadzonej działalności.


Dedykowane branże:


  • Biura Rachunkowe,
  • Firmy Usługowe,
  • Handlowe i Produkcyjne,
  • Restauracje,
  • Obiekty sportowo-rekreacyjne,
  • NGO

Przykładowe wdrożenia
  • TAX IT PARTNER SPÓŁKA Z O. O., Mrągowo;
  • TRANS NG SANOK SP Z O.O.;
  • KROSSTECH Sp. z o.o. Sp. k., Krosno;
  • FABRYKA MEBLI LIWEX SPÓŁKA JAWNA, Sanok;
  • FUNDACJA BIESZCZADZKIEJ KOLEJKI LEŚNEJ;
  • "FIRMA CODOGNI" SPÓŁKA JAWNA, Stalowa Wola;
  • JDG INVEST Warszawa,
  • CONDENSA SPÓŁKA Z O .O. S.K..;
  • JMDK IT Innovation Technology Sp. z o. o. Katowice

Docelowy użytkownik:

Średnie, duże i małe firmy


Ilość zrealizowanych wdrożeń:
 ok. 200


Preferowane platformy bazodanowe:

MS SQL


Opisy modułów:


























MODUŁ OBROTU TOWAROWEGO zawiera w sobie trzy elementy funkcjonalności: sprzedaż, zakupy oraz magazyny. Zapewnia usprawnienie obsługi klientów oraz zwiększenie efektywności sprzedaży

MODUŁ FINANSOWY może zawierać jedną z wybranych funkcjonalności związanej z księgowością. Może to być Książka Przychodów i Rozchodów lub Księga Handlowa (pełną księgowość). Zapewnia on bieżącą kontrolę stanu finansów i innych parametrów działalności firmy.

PERSONEL zapewnia pełną kontrolę nad zasobami ludzkimi w firmie. Nadzoruje najważniejsze aspekty związane z obsługą pracowników. Realizuje rozliczenia wszelkich umów oraz podatkowych.

MODUŁ MAJĄTEK wspiera zarządzanie i nadzór nad wyposażeniem oraz majątkiem firmy. Zapewnia zautomatyzowane funkcje związane z rozliczeniami zakupu środków trwałych.

MODUŁ WYPOŻYCZALNIA służy do obsługi operacji związanych z obsługą wypożyczalni wszelkiego rodzaju sprzętu i urządzeń. Może być używany np. przez wypożyczalnie elektronarzędzi czy też pojazdów. Ściśle jest powiązany z modułem środków trwałych i wyposażenia.

MODUŁ KARTY DROGOWE umożliwia ewidencję oraz pełną obsługę floty samochodowej firm transportowych oraz wszelkich firm dysponujących taborami samochodowymi.

MODUŁ PRODUKCJA wspiera automatyzację procesów. Ułatwia zarządzanie procesami/ obsługę klientów zapewnia pełną obsługę procesów technologicznych i zleceń produkcyjnych. Współdziała z modułami sprzedaży, zakupów oraz magazynów.

DZIENNIK ZADAŃ pozwala na automatyzację procesów, wykonywanych czynności w firmie. (np.: sprzedaż, pakowanie, wysyłka, itp.)

E-ROZWIĄZANIA zastosowane w sBiznes zapewniają automatyzację w zakresie współpracy z portalami rządowymi (GUS, e-deklaracje, ZUS itp., PPK, JPK). sBiznes współpracuje z urządzeniami i fiskalnymi, obsługuje kody paskowe, INTRASTAT, kody CN, wielowalutowość, itp.

MODUŁ REZERWACJE służy do obsługi wynajmu oraz rezerwacji zdefiniowanych wcześniej obiektów.

MODUŁ ARENA moduł do kompleksowej obsługi masowych imprez sportowych, w tym imprez o podwyższonych ryzyku, zapewnienie także pełne wsparcie dla imprez kulturalnych (kina, teatry).

MODUŁ GASTRONOMIA pozwala na pełną obsługę gastronomiczną z wykorzystaniem terminali POS oraz urządzeń mobilnych, jak również ewidencję i kontrolę pracy personelu w obiektach takich jak restauracje, bary czy stołówki.

sbiznes moduly

 


Czas wdrożenia:
1-10 dni

Wymagania techniczne:

Działanie oprogramowania sBiznes oparte jest na systemie Microsoft Windows oraz technologii bazy danych Microsoft SQL Server.

Min. wymagania systemowe stacji roboczych: MS Windows 7, 8, 8.1, 10 (do wersji 1.3.7 również MS Windows XP i Vista) .NET Framework 4.5, (Zalecany SO Windows 10)

Min. wymagania systemowe serwerów: MS Windows Server 2003, MS SQL Server 2008 R2 (zalecany najnowsza wersja)

Pamięć RAM: 4 GB

Sprzęt: Dysk twardy: Niezbędna ilość wolnego miejsca zależna od wielkości bazy danych to minimum 50 GB

Procesor zgodny ze standardem PC, minimum 2.4 GHz lub 1.5 GHz DualCore

Karta sieciowa np.: 100 Mb TCP/IP, Monitor: 17”, minimalna rozdzielczość ekranu - 1280 x 960


PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top